بسیج اساتیدکشور و دانشگاه فرهنگیان، با صدور بیانیه ای جنایات بی شرمانه و ضدانسانی رژیم صهیونیستی را در غزه محکوم کردند

بسیج اساتید کشور و دانشگاه فرهنگیان، با صدور بیانیه ای جنایات بی شرمانه و ضد انسانی رژیم صهیونیستی را در غزه محکوم کردند.

متن کامل این بیانیه، به شرح ذیل می باشد:

بار دیگر جهان و جهانیان شاهد یک تراژدی دردناک بشری اند. بار دیگر قاب تلویزیون ها، چهره جراید و صفحات فضاهای حقیقی و مجازی با تصاویر بدن های پاره پاره، جنازه های زخمی کودکان و نوجوانان در خاک و خون غلطیده آذین شده است.

این بار، جنایات بی شرمانه و ضدانسانی صهیونیست ها که بدون کوچکترین تردید، با چراغ سبز و حمایت دولت مردان آمریکایی و اروپایی و سکوت شرم آور و خفت بار دولت های مزدور عربی رخ می دهد، وجدان بشریت را جریحه دار ساخته است.

در فراسوی غمزه های سیاستمداران و بازیگران بین المللی، این زنان و کودکان مظلوم فلسطین، غزه و عراق هستند که جنازه هایشان نقش زمین می شوند و در این میان مجامع بین المللی و مدعیان دروغین و حراف به اصطلاح مدافعان حقوق بشر که بوق و کرنا و هیاهوهایشان گوش فلک را کر می کند سکوت پیش گرفته اند و چشم بر جنایات ددمنشانه صهیونیست ها و کشتار فجیع زنان و کودکان و شکار نوجوانان فلسطنی در کوچه پس کوچه ها و باغ ها و مدرسه ها بسته اند.

در بازی پیچیده ی شطرنج سیاست بازان دغل کار مدعی آزادی و دموکراسی غرب، بار دیگر قرعه به نام غزه افتاده است سرزمینی که ملتش پای شرف، تاریخ، هویت و خاکش ایستاده است.

استکبار جهانی و صهیونیست ها پس از شکست های پیاپی در میدان دموکراسی و انتخابات در سوریه و عراق برای لاپوشانی فضاحت به بارآمده در افکار عمومی جهان دست به دامن جنگی خونین و یک سویه شده است و به بهانه های واهی، وحشیانه ترین حملات و تهاجمات را علیه مردم غزه آغاز کرده و با نشان دادن چهره کریه و زشت خود در ماه مبارک رمضان دستشان را به خون مردم مظلوم و بی پناه غزه آلوده کردند.

واقعاً کجا هستند سازمان های بین المللی پرادعا، سازمان ملل و شورای امنیت و ده ها تشکیلات جعلی و دست ساز دیگر که همواره طنین گوش خراش مدنیت و عدالت خواهی شان گوش فلک را کر می کند تا ببینند چگونه ارتشی تا بن دندان مسلح بی محابا و وحشیانه تراژدی دردناکی از مرگ انسانیت را در خاک فلسطین و غزه به اجرا گذاشته است؟

سازمان بسیج اساتیدکشور، ضمن محکوم کردن این جنایات ددمنشانه، مراتب تنفر و انزجار خود را نسبت به این گونه اعمال فجیع و کشتار کثیف اعلام می دارد و از نخبگان، اندیشمندان و اساتید دانشگاه های جهان تقاضا دارد، با فشار به مجامع بین المللی بخواهند بیش از این ملتی مظلوم و کودکان و زنان بی گناه فلسطین و غزه برای تامین مطامع و فزون خواهی غاصبان سفاک صهیونیست قربانی نشوند.


نظرات کاربران