به دنبال درخواست استعفای دکتر حسینی انجام شد:

مراسم تکریم و معارفه معاون سابق و جدید دانشگاه فرهنگیان

به دنبال در خواست دکتر حسینی، معاون سابق دانشجویی دانشگاه مبنی بر جابه جایی در موقعیت کاری، مراسم تکریم و معارفه ای امروز سه شنبه 29 اردیبهشت ماه با حضور دکتر مهرمحمدی در سالن شهید مطهری سازمان مرکزی برگزار شد.

در این مراسم دکتر مهرمحمدی ضمن تقدیر ازتلاش های دکتر حسینی در مدیریت مجموعه دانشجویی دانشگاه، این معاونت را حوزه ای پر کار برشمرد و خاطرنشان کرد اگر درخواست شخصی دکتر حسینی و موقعیت پیش آمده برای ایشان نبود همچنان از حضور و فعالیت های ایشان در این حوزه بهره مند می شدیم.

وی، در ادامه ضمن آرزوی موفقیت برای دکتر حسینی، طی حکمی دکتر عباس قنبری را به عنوان معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان منصوب کرد و ضمن معرفی وی گفت: ایشان فردی شایسته برای حضور در مجموعه مهم و پر کار دانشجویی است.

در این مراسم دکتر حسینی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت هایی که در دوره حضور وی در معاونت دانشجویی انجام شده از همکاران سخت کوش و همراه این حوزه تقدیر و تشکر کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر مشکل شخصی و موقعیت جدید زمینه ساز ترک مجموعه دانشجویی نمی شد از ادامه فعالیت در این حوزه صرفنظر نمیکرد.

همچنین دکتر عباس قنبری ضمن معرفی خود از حضور و همکاری در معاونت دانشجویی اظهار خرسندی کرد.

 در بخشی از نامه تکریم دکتر مهرمحمدی خطاب به دکتر حسینی آمده است:

اکنون که به خواست خودتان تیم مدیریتی دانشگاه فرهنگیان را ترک می گویید لازم است از جانب خود و دیگر همکاران در هیات رییسه از تلاش های مسئولانه و دلسوزانه شما در سمت معاونت دانشجویی تقدیر و تشکر نمایم.

شایان ذکراست تصویر حکم انتصاب دکتر عباس قنبری  معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان و نامه تکریم دکتر سید رسول حسینی معاون سابق این مجموعه پیوست می باشد.

 

 

 


نظرات کاربران