آموزه های شهادت:

شهید رضا وفادار کمار علیا

 

 

شهید رضا وفادار کمار علیا در تاریخ دوم فروردین سال 1342 در شهر مرند دیده به جهان گشود. تحصیلات خود را در مدرسه نوراسلام و سیدزاده به اتمام رسانید و بعد از پایان تحصیلات متوسطه وارد تربیت معلم شهید دکتر بهشتی تبریز شده، در رشته آموزش ابتدایی به تحصیل پرداخت. او به شغل معلمی عشق می ورزید و برای تربیت و پرورش شاگردانش انگیزه وبرنامه های بسیاری داشت اما شروع و ادامه جنگ و شهادت پسرعمو و پسر عمه اش بهانه ای شد برای کوچ او به سرزمین باورهای سبز.

فرازی از وصیت نامه شهید

اکنون که دین خدا در معرض خطر قرار گرفته بر همه مسلمانان واجب است که دفاع کنند و تا ظلمی بر روی زمین برقرار است مبارزه نمایند. چرا که مرگ در این راه شرافتمندانه تر است از زندگی کردن زیر بار ستم و همه باید به گفته خدا عمل کنیم نه بر سر ریاست و نه بر سر مقام و جاه، بلکه باید به خاطر حفظ اسلام جنگید.

آری جبهه، جایی است که انسان گناهکار را بی گناه و انسان نا آگاه را آگاه می کند.

آشنایان و کسانی که مرا می شناسند بدانند که رضا با دلی آگاه به جبهه رفته و تنها به خاطر اسلام و خدا گام برداشته و هیچ توقعی از هیچکس ندارد( فقط طلب آمرزش می خواهم از خدا و طول عمر امام و پیروزی رزمندگان).

معشوقا تو را قسم به مقربان درگاهت، امام عزیز را برای اسلام و امت اسلام نگهدار و قلب آقا امام زمان را از ما راضی بگردان و رزمندگان کفر ستیز را به پیروزی نهایی برسان.


نظرات کاربران