با حضور دکتر مهرمحمدی برگزار شد:

اجلاس سراسری مدیران گروه های آموزشی دانشگاه فرهنگیان

اجلاس سراسری مدیران گروه های آموزشی از سوی معاونت آموزشی دانشگاه فرهنگیان در سالن اجتماعات پردیس شهید رجایی شهرستان قزوین با سخنان دکتر مهرمحمدی سرپرست دانشگاه فرهنگیان آغاز به کار کرد.

در مراسم افتتاحیه این اجلاس دو روزه، سرپرست دانشگاه فرهنگیان گروه های آموزشی را تضمین کننده کیفیت  بخشی دانشگاه اعلام کرد و افزود: به هرمیزان که جایگاه و اهمیت گروه های آموزشی مورد توجه قرار گیرد شاهد همفکری و مودت بیشتری درعرصه امور آموزشی دانشگاه خواهیم بود.

وی گروه های آموزشی را شاه بیت کیفیت و زیربنای راهبری دانشگاه در راستای تحقق مطلوب اهداف برشمرد و مدیران گروه های آموزشی را از عوامل موثر در کیفیت بخشی برنامه ها و فعالیت های آموزشی دانشگاه دانست.

دکتر مهرمحمدی با اشاره به برگزاری نخستین گردهمایی مدیران گروه های آموزشی دانشگاه فرهنگیان گفت: این برنامه باید در تاریخ تحولات دانشگاه ثبت شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه تقویت فعالیت های فرهنگی و آموزشی از مهم ترین دغدغه های ما در دانشگاه فرهنگیان است، به برنامه سال تحصیلی پیوسته برای دانشجومعلمان اشاره کرد و گفت: معتقدیم برنامه ها و فعالیت های دانشگاه باید به شکلی ساماندهی شود که فاصله ای بین نه ماه تحصیلی و سه ماه تابستان ایجاد نشود از این رو در تابستان سال جاری برنامه های متنوعی در هشت استان کشور همچون قزوین در حال برگزاری است.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان، اردوهای ایران شناسی به منظور آشنایی دانشجو معلمان با میراث فرهنگی و زیست بوم های مختلف، به میزبانی دانشجومعلمان هشت استان مختلف را از جمله این برنامه ها دانست و تاکید کرد: ایجاد تعامل موثر و آشنایی با میراث فرهنگی مناطق مختلف کشور از اهداف این برنامه است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از پذیرش شش هزار دانشجو در سال تحصیلی جدید در دانشگاه فرهنگیان خبر داد و گفت: دانشجویان دانشگاه فرهنگیان به صفت معلمی آراسته اند، بر همین اساس  از جایگاه ممتازی نسبت به دانشجویان دیگر دانشگاه ها برخوردارند و به همین نسبت وظیفه آنان نیز در قیاس با دیگر دانشجویان سنگین تر است.

حجت الاسلام والمسلمین دادگر مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در دانشگاه فرهنگیان، دومین سخنران این مراسم بود.

وی در بخشی از سخنان خود گفت: به زودی تعیین صلاحیت مدرسان گروه معارف اسلامی در دانشگاه فرهنگیان انجام خواهد شد.

شایان ذکر است، در مراسم افتتاحیه اجلاس یادشده که دکتر قاسمی مدیرکل آموزش وپرورش استان قزوین نیز در آن حضور داشت،  دکتر مهر محمدی سرپرست دانشگاه فرهنگیان از حمایت های گسترده دکتر قاسمی از پردیس های دانشگاه فرهنگیان قزوین قدردانی کرد.


نظرات کاربران