دکتر کیانی :
آزمون سنجش صلاحیت حرفه ای معلمان طرحی کارآمد و ابتکاری در حوزه تضمین کیفیت تربیت معلم

غلامرضا کیانی معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان در گفت وگو با خبرنگار آموزش و پرورش باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان این که آزمون سنجش صلاحیت حرفه ای معلمان طرحی کارآمد و ابتکاری در حوزه  تضمین کیفیت تربیت معلم بوده، گفت : این امر به ایجادانگیزه برای فعالیت های کیفیت محور کمک می کند.

وی ادامه داد : این گونه فعالیت های دانشگاه، دانشجو معلمان و پذیرفته شدگان ماده ۲۸ را تحت تاثیر قرار می دهد و آمادگی تداوم این روند را داریم.

معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان گفت : این آزمون فعالیتی برآیندی و فرآیندی بوده و در کنار آزمون های پایان ترم به سنجش صلاحیت دانشی، عملکردی و مهارتی پذیرفته شدگان ماده ۲۸ می پردازد.

کیانی در خصوص دومین مرحله آزمون اصلح بیان کرد: این آزمون پنج شنبه گذشته با شرکت  ۶۱۴ نفر برگزار شده و در مقایسه با آزمون قبل، رضایت شرکت کنندگان از نحوه اطلاع رسانی ، کیفیت برگزاری و سؤالات را شاهد بودیم.

وی افزود: نتیجه آزمون سنجش صلاحیت حرفه ای طی هفته آینده نهایی شده و به اطلاع شرکت کنندگان می رسد.

کیانی عنوان کرد: برای شرکت کنندگان سه مؤلفه فرهنگی، تدریس خرد و آزمون عملکردی دانشی مورد توجه بوده و افراد پس از کسب نمره قبولی در آزمون عملکردی و نمره کل، امکان ورود به حرفه معلمی را دارند.

انتهای پیام /


نظرات کاربران