دکتر مهر محمدی در ارتباط ویدئو کنفرانسی با دوره سراسری بالندگی دانشجویی در بندرعباس:

ایده ال این است که در دانشگاه فرهنگیان شوراهای انضباطی کم کار ترین ساختار ها باشند

دکتر مهر محمدی سرپرست دانشگاه فرهنگیان در ارتباط ویدئو کنفرانسی با نخستین دوره بالندگی معاونان توسعه منابع و امور دانشجویی پردیس ها و کارشناس مسئولان دانشجویی استان ها در بندرعباس  ضمن قدردانی از برگزارکنندگان و حاضرین در این دوره گفت: تلاش داریم جهت بهبود عملکرد سازمانی، دوره های بالندگی با نظم و سامان خاصی برگزار گردند.

وی با بیان اینکه باید حضور در دوره های بالندگی از گواهی صلاحیت حرفه ای جدا تلقی شود، افزود: این دوره ها باید همراه با سنجش دقیق و علمی از میزان موفقیت شرکت کننده ها باشند تا پیامد های موثر در  بالندگی حرفه ای شاغلان دانشگاه به بار آورد.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان رفتار مورد انتظار از دانشجو معلمان را منطبق با قوانین و ضوابط انضباطی دانشگاه دانست و تصریح کرد: ما مطابق قوانین وزارت علوم و تحقیقات ملزم به تشکیل شوراهای انضباطی هستیم اما در دانشگاه فرهنگیان باید به گونه ای پیش رویم که شاهد تخلف دانشجویان و ارجاع به شورای انضباطی نباشیم.

وی همچنین با بیان اینکه در دانشگاه فرهنگیان ایده ال این است که برخوردهای انضباطی ضرورت پیدا نکند،در واقع پردیس هایی که موارد کمتری برای ارجاع به شوراهای انضباطی دارند را شایسته عنوان پردیس های برتر از نظر فرهنگی برشمرد.

دکتر مهرمحمدی با اشاره به پیمایش سراسری انجام شده وزارت علوم و تحقیقات با عنوان سیمای زیست دانشجویی منظور ارزیابی وضعیت انضباطی و رفتاری در جامعه دانشجویی کشور، از جایگاه دانشگاه فرهنگیان در میان سایر دانشگاه های کشور ابراز خرسندی کرد و آن را نشان دهنده سلامت جامعه دانشجومعلمان دانست.


نظرات کاربران