مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان در خراسان رضوی

دانشجو معلمان تربیت شده در دانشگاه فرهنگیان در تارک نظام تعلیم و تربیت کشور می درخشند و افتخارآفرینی می کنند

مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان در خراسان رضوی:  دانشجو معلمان تربیت شده در دانشگاه فرهنگیان در تارک نظام تعلیم و تربیت کشور می درخشند و افتخارآفرینی می کنند

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان به نقل از خبرگزاری ایسنا- منطقه خراسان، دکتر حسین مجتبوی شامگاه گذشته در مراسم نکوداشت مقام استاد که در دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید بهشتی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: شرکت تعاونی چند منظوره دانشگاه فرهنگیان را در خراسان رضوی افتتاح خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه جامعه وام دار تمام خدمات معلمان و بازنشستگان این قشر است، ادامه داد: در دیدار اخیر فرهنگیان کشور با مقام معظم رهبری برای پنجمین سال متوالی بر نقش مهم دانشگاه فرهنکیان در تولید و تربیت معلم و ضرورت سرمایه گذاری دراین نهاد با ارزش تاکید داشتند و رئیس جمهور نیز دستاوردهای کشور را مدیون تمام معلمان بیان کرد.

مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی گفت: دانشجو معلمان تربیت شده در دانشگاه فرهنگیان در تارک نظام تعلیم و تربیت کشور می درخشند و افتخارآفرینی می کنند.

مجتبوی افزود: سی و یکمین جشنواره ملی قرآن و عترت با همکاری و هم دلی دانشجومعلمان و اساتید دانشگاه فرهنگیان برگزار شد و با تمهیدات اندیشیده شده شبکه فیبر نوری به منظور بهره گیری مراکز پردیس ها با پوشش حداکثری راه اندازی شد.

وی خاطرنشان کرد: بازسازی و تجهیز پردیس های دانشگاه فرهنگیان، توسعه کتابخانه ها و سالن مطالعات، تشکیل شورای انجمن های علمی دانشجویان، برگزاری چندین همایش ملی و استانی با همکاری و همدلی اساتید دانشگاه و برگزاری همایش اقتضاعات در تربیت معلم و همایش کارورزی پل ارتباط دانشگاه و مدرسه از جمله فعالیت های دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی است.

دکتر مجتبوی در خصوص فعالیت های این دانشگاه در زمینه اجتماعی و فرهنگی عنوان کرد: در برگزاری و استقبال از راهیان نور دانشگاه فرهنگیان نسبت به سایر دانشگاه ها فعال تر بوده و با رونمایی از تمامی کتاب ها و آثار اساتید و دانشجویان سعی در حمایت از آن ها دارد.

وی افزود: طرح ملی پیمان با امام رئوف به منظور خواندن سوگند نامه دانشجو معلمان در کنار مرجع امام هشتم با همکاری دانشگاه فرهنگیان برای پنج هزار دانشجو معلم سراسر کشور برگزار شد.


نظرات کاربران