نشست مدیران گروه های آموزشی و مسئولین انجمن های علمی معلمان استان اصفهان

در جهت ایجاد تعامل و همکاری راهبردی، عملیاتی و بهره برداری از ظرفیت های متقابل نشست مشترک مابین مسئولین پردیس و مدیران گروه های آموزشی و مسئولین انجمن علمی معلمان استان اصفهان در پردیس شهید باهنر اصفهان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان؛ با هدف مشارکت و هماهنگی در اجرای برنامه های آموزشی و پژوهشی (از جمله سخنرانی و نشست علمی، همایش های علمی، کارههای آموزشی، و ... )  و جهت تقویت ابعاد علمی و حرفه ای دانشجو معلمان، نشست مشترک و تعاملی با حضور مسئولین پردیس شهید باهنر اصفهان و مدیران گروه های آموزشی پردیس و مسئولین انجمن های علمی معلمان استان اصفهان برگزار گردید.

در این جلسه ابتدا ضرورت و اهمیت همکاری و مشارکت انجمن های علمی معلمان با دانشگاه فرهنگیان مورد بحث و بررسی حاضرین قرار گرفت و در ادامه، جلسه تخصصی هر یک از گروه های آموزشی پردیس با مسئولین انجمن های مرتبط تشکیل شد و زمینه های همکاری و برنامه های مشترک قابل اجرا در پردیس تبادل نظر صورت گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

بهره برداری از ظرفیت ها و قابلیت های انجمن های علمی معلمان استان با عنایت به تجارب و دستاوردهای خوب آن ها در دستور کار گروه های آموزشی قرار گرفته است، تا بتوان با این تعاملات به پیشرفت و تعالی آموزشی و پژوهشی دانشجو معلمان به صورت عملکردی و  کاربردی کمک کرد.

 


مطالب مرتبط

بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان برگزار می کند:

همایش منطقه ای مسائل تربیتی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان در پسا کرونا
بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان برگزار می کند: همایش منطقه ای مسائل تربیتی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان در پسا کرونا

همایش منطقه ای مسائل تربیتی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان در پسا کرونا توسط بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان و با همکاری بسیج اساتید فرهنگیان استان های فارس، یزد، سمنان، خراسان جنوبی، قم، مرکزی، لرستان، چهار محال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد برگزار می شود.

|

یازدهمین کنفرانس آموزش شیمی در دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان به صورت مجازی برگزار شد
یازدهمین کنفرانس آموزش شیمی در دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان به صورت مجازی برگزار شد

یازدهمین کنفرانس آموزش شیمی انجمن شیمی ایران با شعار مسئولیت پذیری و وجدان کاری ضامن تحول در آموزش شیمی به میزبانی دانشگاه فرهنگیان اصفهان با حضور جمعی از اساتید، معلمان، دانشجو معلمان و پژوهشگران به صورت مجازی برگزار گردید.

|

نظرات کاربران