دیدار اعضای بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان یزد با امام جمعه موقت یزد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان یزد پیرو مصوبه هیات امنای دانشگاه فرهنگیان استان یزد مبنی بر تأیید اعضای بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان استان و در آستانه برگزاری اولین جلسه این بنیاد در روز پنجشنبه مورخ 98/6/21 جمعی از اعضای بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان استان با امام جمعه موقت یزد دیدار کردند.

در این دیدار که در دفتر امام جمعه موقت یزد انجام شد ابتدا دکتر دهقان منشادی، مدیر پردیس‌های استان ضمن تأکید بر نقش و اهمیت تربیت معلم، گزارشی از وضعیت پردیس‌های استان یزد ارائه کرد و در ادامه خواستار حمایت مادی و معنوی خیرین از این دانشگاه شد. سپس هر یک از اعضاء نظرات و پیشنهادات خود را در این خصوص مطرح کردند. در پایان نیز حجه الاسلام والمسلمین معزالدینی امام جمعه موقت یزد ضمن ارائه توصیه‌ای از امیرالمؤمنین علی (ع) و تأکید بر اهمیت علم و دانش، بر نقش بی‌بدیل معلم در جامعه صحّه گذاشت و توسعه جوامع را وابسته به سرمایه‌گذاری در این بخش دانست و بیان داشت معلم بیش از بقیه عوامل بر تربیت انسان‌ها اثر دارد.

در ادامه وی اختصاص جلسه‌ای از شورای فرهنگی عمومی استان به دانشگاه فرهنگیان استان و حل مسائل آن را خواستار شد و ضمن پذیرش عضویت در بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان استان، بر نیاز به سرمایه‌گذاری مادی و معنوی در حوزه تربیت معلم و بخصوص بر نقش خیرین در این زمینه تأکید کرد. همچنین ایشان دعوت دانشگاه مبنی بر سخنرانی در اولین جلسه بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان استان را پذیرفت. لازم به ذکر است در این دیدار رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان نیز حضور داشت.


نظرات کاربران