دکتر گویا، استاد تمام و عضو هیأت علمی دانشکده ریاضی دانشگاه شهید بهشتی در همایش روز ملی پژوهش:

دانشگاه فرهنگیان به طور طبیعی با سرنوشت همه فرهنگیان گره خورده از این رو باید به دغدغه های آن حساس باشیم

 دکتر گویا، استاد تمام و عضو هیأت علمی دانشکده ریاضی دانشگاه شهید بهشتی در این همایش، گفت: دانشگاه فرهنگیان به طور طبیعی با سرنوشت همه فرهنگیان گره خورده از این رو باید به دغدغه های آن حساس باشیم.
زهرا گویا تصریح کرد: پیشرفت این حوزه در گرو تعامل آموزش عالی و آموزش عمومی است و بدون تعامل این دو نمی توان افق روشنی را فرا روی دانشگاه فرهنگیان ترسیم کرد.
وی گفت: برای ایجاد قابلیت های حرفه ای باید بدانیم که معلمان چه چیزهایی را می دانند و چگونه می توانند آن را درک کنند.
 
 پس از سخنان دکتر گویا، ظهر امروز در حاشیه همایش ملی پژوهش دانشگاه فرهنگیان از سامانه جامع کتابخانه های الکترونیکی و دیجیتال دانشگاه فرهنگیان کشور به نشانی الکترونیکی lib.cfu.ac.ir  در بوشهر رونمایی شد.
دکتر فاطمی، رئیس مرکز هوشمند سازی و عضو شورای افکار سنجی و اطلاع رسانی دانشگاه فرهنگیان کشور در ارتباط با این سامانه اظهار داشت: این سامانه از مزیت های زیادی برخوردار است که بهره مندی از سیستم RFID یکی از مزیت های این سامانه به شمار می رود.
در ادامه، تورعی، رئیس اداره فناوری اطلاعات بیان داشت: جستجو در میان اسناد فیزیکی و دیجیتالی و همچنین ارائه خدمات مالی با این سامانه قابل انجام است.
وی، با بیان اینکه این سامانه به عنوان یک کتابخانه وسیع در سطح کشور محسوب می شود، گفت: اطلاع رسانی به اعضا توسط ایمیل و پیامک، فراخوانی خودکار اطلاعات اعضا از  سامانه آموزش و انجام تمام فرایند نقل و انتقال دانشجویان از طریق این سامانه انجام می شود.
 
 


نظرات کاربران