دکتر ساکی در پردیس شهید هاشمی نژاد مشهد:

واکنش مسوولانه نسبت به شعار سال، شناسایی راهکارهای ارتقای فعالیت های دانشگاه در توسعه شایستگی فرهنگی، اجتماعی معلمان از اهداف همایش جایگاه و اقتضائات در تربیت معلم

دکتر ساکی با ذکر این مطلب که دانشگاه فرهنگیان، معلم را تربیت می کند و معلم جامعه، را و رکن اصلی تعلیم و تربیت معلم است، افزود: ما امروز مکلفیم تا مطالبات مقام معظم رهبری را در خصوص نقش و جایگاه معلمان پیگیری و تحقق بخشیم.

وی در آیین آغازین همایش کشوری تربیت فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی که صبح سه شنبه در پردیس  شهید هاشمی نژاد مشهد برگزار شد، گفت: دانشگاه فرهنگیان جایگاه مهمی در نظام تعلیم و تربیت برعهده دارد و سلامت هر جامعه به تعلیم و تربیت وابسته است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه، در بخش دیگر سخنان خود گفت: این همایش با حضور صاحب نظران، اساتید و دانشجویان در 9 پردیس مراکز استان برگزار شد که از مجموع 520 مقاله دریافت شده در سطح کشور، 187 مورد به مرحله کشوری راه یافتند و در پایان 12 مقاله به عنوان مقالات برگزیده امروز در این همایش ارایه می شود.
وی، در ادامه، هدف از برگزاری این همایش را واکنش مسوولانه نسبت به شعار سال،«اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی» شناسایی راهکارهای ارتقای فعالیت های دانشگاه در توسعه شایستگی فرهنگی، اجتماعی معلمان و ایجاد فرصت برای توجه به نقش راهبردی معلمان در تربیت دانش آموزان عنوان کرد.
 


نظرات کاربران