دعوت از پیشکسوتان و بحث و گفتگو و ارائه برنامه های معاونت ها از برنامه های روز پایانی

دهمین اجلاس روسای پردیس های دانشگاه فرهنگیان

دهمین اجلاس روسای پردیس های دانشگاه فرهنگیان که از چهارشنبه 13 اسفندماه در تالار فرهنگیان تهران آغاز شده بود، پنجشنبه با ارائه برنامه های معاونت فرهنگی، بحث و گفتگو و پرسش و پاسخ با معاونان و مدیران کل حوزه نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت، دانشجویی و طرح و برنامه و توسعه، ادامه یافت.

در بخش دیگری از این برنامه طرح کانون پیشکسوتان تربیت معلم  با دعوت از سه تن از پیشکسوتان معرفی شد.

دکتر مهرمحمدی، ضمن خیر مقدم به روسای پیشکسوت تربیت معلم یکی از اهداف این دعوت را بهره مندی از حضور  و  چهره به چهره شدن با پیشتازان عرصه تربیت معلم برای ابراز احترام و قدرشناسی  به شکلی معین و برجسته دانست.

وی، هدف دوم این برنامه را آغازی برای متشکل نمودن این ظرفیت تجربی ارزشمند پراکنده در سراسر کشور دانست و گفت: اساتید و  عزیزان حاضر به نمایندگی از جمع پیشکسوتان تربیت معلم کشور با همت خود می توانند در این راستا گام بردارند تا تجربه غنی و ارزشمندی که در نهاد یکایک این گنجینه های ارزشمند است و در حال حاضر آنگونه که باید تجلی پیدا نکرده و مورد بهره برداری قرار نمیگیرد متشکل نموده و در مجموعه ای تحت عنوان "کانون پیشکسوتان تربیت معلم" بتوانیم در دانشگاه فرهنگیان به شکلی ناب از این ظرفیت ارزشمند استفاده کنیم.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان افزود: دانشگاه وظیفه خود می داند در این مسیر هر تلاش و یاری که لازم است انجام دهد.

در ادامه سه تن از پیشکسوتان تربیت معلم، دکتر الیاسی، استاد کیایی و استاد میرمعینی به بیان خاطرات و تجاربی از دوره حضور خود در تربیت معلم پرداختند.

 


نظرات کاربران