با حضور معاون دانشجویی دانشگاه انجام شد:

مراسم تکریم و معارفه سرپرست سابق و جدید پردیس حضرت معصومه(س) قم

 شنبه 13 تیرماه مراسم تکریم و معارفه سرپرست سابق و جدید پردیس حضرت معصومه (س) با حضورر دکتر قنبری معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان، شیخ الاسلام مدیر کل آموزش و پرورش استان قم، مدیران کل تربیت بدنی و مشاوره دانشگاه در سالن اجتماعات این پردیس برگزار شد.

در این مراسم دکتر قنبری معاون دانشجویی دانشگاه ضمن تقدیم حکم انتصاب دکتر شریفی با اهداء لوح سپاس از زحمات  ثابتی سرپرست سابق پردیس تقدیر کرد.

وی در ادامه ضمن سخنانی رسالت دانشگاه را تربیت نیروی متعهد و توانمند برای نظام تعلیم و تربیت به عنوان زیربنای توسعه فرهنگی و علمی کشور اسلامی برشمرد.

در ادامه ثابتی سرپرست سابق پردیس حضرت معصومه (س) به ارائه گزارشی از فعالیتهای انجام شده در دوران مدیریت خود پرداخت و  از اینکه مسوولیت هدایت این مجموعه به دست فردی متعهد، توانمند و باتجربه سپرده شده است اظهار خرسندی کرد.

همچنین دکتر شریفی نیز به بیان برخی از برنامه ها و اولویت های مدنظر خود در راستای اهداف متعالی دانشگاه پرداخت.

وی با اشاره به کمبود  برخی امکانات و نیاز های پردیس همچون  توسعه فضای فیزیکی و کمبود منابع انسانی اظهار امیدواری کرد، با پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان و سازمان مرکزی این مشکلات مرتفع گردد.

شایان ذکر است در این مراسم جمعی از مسوولین حوزه های مربوط به زنان و خانواده از جمله ظهیری مدیرکل امور بانوان استانداری قم، حیدری ریاست سازمان بسیج جامعه زنان، الهی پور رئیس کارگروه زن وخانواده مرکز مدیریت حوزه علمیه قم، دکتر فقیهی مدیرکل واحد خواهران شبکه جهانی ولایت و جمعی از اعضای محترم بسیج دانشگاهها و مراکز آموزش عالی استان حضور داشتند.


نظرات کاربران