معاونت فرهنگی دانشگاه برگزار می کند

مسابقه «ایده، سلامت، دانشجومعلم»

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان با هدف بهبود سلامت دانشجومعلمان رقابتی با عنوان «ایده، سلامت، دانشجومعلم» برگزار می نماید.

این رقابت امکانی را فراهم می سازد تا  دانشجومعلمانی که دارای ایده هایی خلاق در حوزه سلامت هستند با ارائه یک فیلم ویدئویی سه دقیقه ای، ایده خلاقانه ای که قابلیت اجرایی دارد را برای بهبود سلامت در حوزه تربیت معلم ارائه نمایند.

برگزیدگان، با ارائه ایده و مهارت های خویش، این فرصت را خواهند داشت تا در گردهمایی رویش که از سوی معاونت فرهنگی-اجتماعی برگزار می گردد شرکت نمایند. همچنین در صورت تمایل می توانند رهبری کانون های سلامت در پردیس محل تحصیل خود را به عهده گیرند و در راستای ارتقای سلامت دانشجومعلمان گام بردارند.

شایان ذکر است به ده نفر از برگزیدگان، بسته سلامت (که شامل دستگاه فشارسنج و تست قند خون؛ و یک ترازوی دیجیتال است) اهداء خواهد شد.

همچنین دو نفر از این برگزیدگان ضمن دریافت حمایت های لازم برای عملی نمودن ایده خود، به عضویت کار گروه پشتیبان آموزش سلامت در سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان درخواهند آمد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر  میتوانند با نشانی الکترونیکی  زیر مکاتبه نمایند:

   salamatfarhangian@gmail.com

 این مسابقه از 24 تیر آغاز  و تا 17 مرداد ماه ادامه خواهد یافت. اسامی برگزیدگان نیز 25 مرداد ماه اعلام خواهد شد.

 

 معیارهای گزینش در این رقابت ها به شرح ذیل اعلام شده است:

  1. فرد به شرکت در فعالیت های اجتماعی علاقمند باشد و پتانسیل رهبری و هدایت فعالیت های مرتبط با سلامت در پردیس یا مرکز خود را دارا باشد.
  2. دانشجو عضو شورای مرکزی یا دبیر تشکل های اسلامی، شوراهای صنفی دانشجویان، مسئول بسیج دانشجویی و عضو شورای مدیران  انجمن های علمی و سردبیر نشریات سیاسی دانشجویی دانشگاه نباشد.
  • همچنین در ایده هایی که در قالب یک فیلم ویدئویی سه دقیقه ای ارائه می شود باید معیارهای زیر رعایت گردد
  1. ایده، راه حل، یا رویکردی که ایده پرداز نسبت به یک مسأله موجود در جامعه مطرح می کند سبب ایجاد تغییر در حوزه سلامت در دانشگاه فرهنگیان شود و به بهبود سلامت دانشجومعلمان کمک کند. نوآوری و بدیع بودن ایده و پتانسیل آن در ایجاد تغییر در جامعه در فرایند ارزشیابی مورد توجه قرار می گیرد.
  2. ایده پرداز هم در بیان افق پیش رو هم در تبیین راه رسیدن به آن، از خود خلاقیت نشان دهد به طوری که بتواند با توجه به منابع محدود موجود، تاثیر شگرفی بر گروه مخاطب داشته باشد.
  3. ایده ارائه شده قابلیت کاربرد داشته باشد و بتواند دیگران را نیز تشویق به اجرای آن نماید (کاربست و برانگیزانندگی)


نظرات کاربران