اولویتهای پژوهشی دانشگاه فرهنگیان

  در راستای اجرای مأموریت های پژوهشی دانشگاه فرهنگیان و تقویت جایگاه پژوهش در برنامه ریزی و تصمیم گیری و جلب مشارکت و تعامل و همکاری با پژوهشگران فعال در حوزه های مرتبط با مأموریت های دانشگاه فرهنگیان بدین وسیله فهرست اولویت های  پژوهشی مورد نیاز دانشگاه فرهنگیان (درسطح کشوری)را در سال1394 اعلام و از کلیه پژوهشگران علاقمند واجد شرایط دانشگاه فرهنگیان ،دعوت به همکاری می نماید.متقاضیان می توانند پس از انتخاب عنوان پژوهشی نسبت به تکمیل فرم "پیشنهاده پژوهشی" اقدام و در قالب pdf  و word به آدرس الکترونیکیResearch@cfu.ac.ir  ارسال نمایند.

 نوشتن کد شناسایی(شماره) اولویت در پیشنهاده ارسالی ضروری است. بدیهی است ارسال پیشنهاده پژوهشی صرفا در زمان مقرر(حداکثر تا پایان شهریور ) امکان پذیر بوده و پس از تاریخ یاد شده، مورد بررسی قرار نخواهد گرفت.کمیسیون طرحهای پژوهشی معاونت پژوهشی دانشگاه پس از دریافت و بررسی پیشنهاده های پژوهشی، نتایج را بنحو مقتضی به اطلاع پژوهشگران محترم خواهد رساند.

پژوهشگران محترم برای کسب اطلاعات بیشتر و داشتن سوال می توانند به آدرس الکترونیکی فوق مکاتبه نمایند :              

شرایط:

1 . اشتغال به کار در دانشگاه فرهنگیان بعنوان عضو هیات علمی یا مدرس تمام وقت

2 .مرتبط بودن رشته تحصیلی با موضوع پژوهش

3 .داشتن سوابق پژوهشی مرتبط با ارائه مستندات

4.  پیشنهاده مطابق الگوی پیوست تدوین شود.

هر فرد فقط برای یک عنوان پژوهشی، می تواند پیشنهاده ارایه نماید . همچنین ارایه پروپوزال پژوهشی حقی برای ارایه دهنده ایجاد نمی کند .

 


نظرات کاربران