حضور دکتر فانی وزیر آموزش و پرورش در دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی:

دانشگاه فرهنگیان یکی از مهمترین اولویت های وزارت آموزش و پرورش است

 

حضور دکتر فانی وزیر آموزش و پرورش در دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی دانشگاه فرهنگیان یکی از مهمترین اولویت های وزارت آموزش و پرورش است که نقش استراتژیک در بهسازی و تربیت نیروی انسانی متخصص دارد. 

مقام عالی وزارت آموزش و پرورش در سفر یک روزه به استان خراسان شمالی از پردیس امام محمد باقر(ع) دانشگاه فرهنگیان بازدید نموده و با اساتید، کارکنان و دانشجومعلمان این استان دیداری صمیمی داشت.

وزیر آموزش و پرورش گفت: تحول در آموزش و پرورش، تحول در نیروی انسانی است و دانشگاه فرهنگیان در این زمینه می تواند نقش بسیار موثری داشته باشد.

دکتر علی اصغرفانی با ابراز خرسندی از حضور در دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی بیان کرد: تامین نیروی انسانی مومن متخصص، در طراز جمهوری اسلامی، لازمه توسعه یافتگی و آموزش و پرورش، زیرساخت سرمایه انسانی هر کشور است.

وی بیان کرد: دانشگاه فرهنگیان یکی از مهمترین اولویت های وزارت آموزش و پرورش است که نقش استراتژیک در بهسازی و تربیت نیروی انسانی متخصص دارد.

دکتر فانی افزود: تا هنگامی که نیروی انسانی در آموزش و پرورش به عنوان سند و زیرساخت اصلی این وزارتخانه ترمیم و بهسازی نشود، نمی توانیم شاهد تحول مناسبی باشیم.

وی اظهارداشت: سیاست ما در جذب دانشجویان دانشگاه فرهنگیان، بومی گزینی است و امسال نیز به همین شکل جذب دانشجو صورت گرفته است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان در تربیت نیروی انسانی نقش کلیدی دارد، تاکید نمود: برای آموزش معلمان بایستی از بهترین و کارآمدترین استادان استفاده شود.

وی گفت: در استخدام های آموزش و پرورش و پذیرش در دانشگاه فرهنگیان فرزندان فرهنگیان در اولویت هستند.

دکتر حبیب صفرزاده، سرپرست پردیس امام محمد باقر(ع) دانشگاه فرهنگیان  نیز ضمن قدردانی از حضور ارزشمند و بازدید دکتر علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش از این دانشگاه گفت: باتوجه به رهنمودهای ارزشمند مقام عالی وزارت آموزش و پرورش در مورد اهمیت و رسالت خطیر دانشگاه فرهنگیان، امیدواریم مسئولین استانی حمایت از دانشگاه فرهنگیان را کماکان جزو اولویت های خود قرار دهند و آن را یک ضرورت برای تعالی نظام تعلیم و تربیت تلقی نمایند. 

در بازدید وزیر آموزش و پرورش از دانشگاه فرهنگیان استان، مهندس نعیمی مدیرکل طرح و برنامه سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان کشور، موسی الرضا ثروتی و دکتر جعفری نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نوروزیان معاون سیاسی امنیتی استانداری، حاتمی مدیرکل آموزش و پرورش و مهندس بابایی مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان وتنی چند از اعضای شورای شهر بجنورد و رؤسای دانشگاه ها به ویژه دکتر احمد محقر رییس دانشگاه بجنورد، دکتر فانی را همراهی نمودند.


نظرات کاربران