راه اندازی سامانه پیشخوان هوشمند در سازمان مرکزی

 
بدینوسیله به اطلاع می رساند، سامانه پیشخوان هوشمند دانشگاه فرهنگیان به صورت آزمایشی راه اندازی شده و در دسترس همکاران گرامی می باشد. این سامانه به منظور ارائه سریع تر خدمات و مدیریت درخواست های همکاران قسمتهای مختلف دانشگاه از مرکز هوشمند سازی پیاده سازی شده است. درخواستهایی نظیر مشکل سخت افزاری و یا نرم افزاری رایانه افراد، نصب نرم افزار جدید، مشکل آنتی ویروس و غیره.
بدیهیست پس از پایان مدت آزمایش، سیستم پاسخگویی مرکز هوشمند سازی به درخواست ها فقط از طریق سامانه فوق خواهد بود. ضمنا در مدت استفاده آزمایشی از سیستم به درخواست هایی که از این طریق ارسال گرددن با اولویت بیشتری رسیدگی خواهد شد. لازم به ذکر است کماکان پاسخگویی به همکاران محترم از سایر روش ها نظیر تلفن ادامه دارد.
دسترسی به سامانه پیشخوان هوشمند از روش های زیر امکان پذیر می باشد:
1. لینک مربوطه در پرتال دانشگاه
2. تایپ آدرس زیر در نوار آدرس مرورگر: (پشتیبانی از همه مرورگر ها و همه پلتفرم ها شامل ویندوز، اندروید و غیره)
همکاران محترم برای ورود به سامانه می توانند از نام کاربری و کلمه عبور رایانامه دانشگاه استفاده نمایند. (درصورت نداشتن رایانامه درخواست کتبی از واحد مربوطه به مرکز هوشمند سازی ارسال شود.)
به پیوست فایل راهنمای تصویری سامانه جهت استفاده همکاران محترم ارسال می گردد.
لازم به ذکر است رسیدن به اهداف مورد نظر از طریق سامانه پیشخوان هوشمند در رسیدگی سریع تر و دقیق تر به درخواست ها در گرو همکاری کارکنان و ارائه بازخورد به این مرکز می باشد.
با تشکر
مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات


نظرات کاربران