لبیک دانشگاه فرهنگیان به مقام معظم رهبری

"باسمه تعالی"

به شکرانه دیدار دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در هفته گرامیداشت مقام معلم، بدینوسیله مراتب قدردانی خود را از اهتمام شایسته همه دست اندرکاران از جمله مدیران ستادی، سرپرستان محترم استانی، روسای محترم پردیس ها و واحدهای آموزش عالی در تمهید مقدمات تحسین برانگیز این دیدار اعلام می دارم.

مایه مباهات است که در شرفیابی دانشجو معلمان به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، معظم له فرمودند: "دانشگاه فرهنگیان یکی از مراکز بسیار مهم است که باید برای توسعه ی کمی و کیفی آن هر آنچه که می توان، سرمایه گذاری کرد" و تاکید ایشان، مسئولیت مدیران و همه اعضای خانواده بزرگ دانشگاه فرهنگیان را دو چندان می نماید.

امید آن داریم که رخدادِ حضورِ افتخارآفرینِ جمعی از دانشجو معلمان ورودی سال 1391 و قرائت سوگندنامه فاخر معلمی در محضر ولی امر مسلمین، سرآغازی برای دیدار های سالانه دانش آموختگان آینده با معظم له و برگزاری جشن نمادین دانش آموختگی باشد.

از خداوند سبحان برای ادای دین به اسلام، انقلاب و نظام تعلیم و تربیت میهن اسلامی با الهام از منویات و رهنمودهای رهگشای رهبر معظم انقلاب استعانت می جوییم.


نظرات کاربران