حفاظت اسناد و مدارک
1.طبقه بندى اسناد و مدارک بر حسب درجه اهمیت و حساسیت با نظر تهیه کننده سند.
2.ایجاد بایگانى منظم موضوعى و پرسنل و تعیین چگونگى نگهدارى و حراست از اسناد.
3.برنامه ریزى و تأمین موجبات لازم در زمینه امور حفاظتى اسناد طبقه بندى شده.
4.استقرار سیستم مناسب جهت حراست و حفاظت از مدارک محرمانه، مخازن سؤالات.
5.تهیه و تنظیم، تکثیر و نسخه بردارى نامه هاى طبقه بندى شده، دستورالعملها با نظر مسؤول مستقیم.
6.انجام اقدامات لازم در جهت جلوگیرى از افشاء غیر مجاز مذاکرات و صورت جلسه ها.
7. تهیه و تنظیم سیستم مطمئن بایگانى، ارسال مراسلات و گردش اسناد.
8.دریافت اسناد و مدارک محرمانه واصله از سازمانهاى مختلف و حراست از آنها بر اساس مقررات مربوط