برگزاری دوره های آموزشی فناوری اطلاعات ویژه کلیه کارکنان

به منظور گسترش بهره گیری از فناوری های نوین و اعمال وحدت رویه در راستای توسعه دولت الکترونیک و افزایش سطح دانش و مهارت فناوری اطلاعات کارکنان، معاونت  نظارت ارزیابی و تضمین کیفیت و مرکز هوشمند سازی دانشگاه با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور،  اقدام به برگزاری دوره های آموزشی فناوری اطلاعات ویژه کلیه کارکنان کرده است.

 بر این اساس کلیه همکاران رسمی، پیمانی، قراردادی و مامور (هیات علمی و غیر هیات علمی)  برای بهره مند شدن از  دوره های مذکور  از  دوشنبه  1 آذر 95  می توانند با مراجعه به سایت www.cfu.ac.ir/elearning    (لینک دوره های فناوری اطلاعات سازمان مدیریت )  برای شرکت در دوره آموزشی، ثبت نام به عمل آورند .

نخستین دوره آموزشی از شنبه 6 آذر 95 از ساعت 15 لغایت 22  آغاز و به صورت  6 کلاس مجزا برگزار خواهد شد؛ آموزش و آزمون پایانی دوره بصورت تمام الکترونیکی برگزار می شود.

شایان ذکر است برای ورود به سامانه ثبت نام شناسه و رمز عبور شرکت کنندگان کد ملی آنان  است؛ پیشنهاد می شود شرکت کنندگان در نخستین ورود به سامانه نسبت به تغییر رمز عبور اقدام نمایند.

همچنین جدول عناوین و ساعات دوره و دستورالعمل بکارگیری سامانه در پیوست قابل دسترسی است و کلیه اطلاعات تکمیلی مورد نیاز از طریق آدرس سایت اعلامی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

مسوولیت اطلاع رسانی جامع  بخشنامه بر عهده  کلیه همکاران مدیران استانی خواهد بود.

 


نظرات کاربران