نشست صمیمانه مدیر کل مشاوره، بهداشت و سلامت با معاونان، کارکنان حوزه دانشجویی و اعضای شورای صنفی پردیس های استان هرمزگان

مدیر کل مشاوره دانشگاه؛ در جلسه ی معاونان، کارکنان حوزه دانشجویی پردیسها و اعضای شورای صنفی پردیس های استان هرمزگان که به طور مشترک برگزار شد، شرکت نمودند. در این جلسه دکتر کریمی مدیر کل مشاوره و بهداشت دانشگاه طی سخنانی به تشریح سیاست های دانشگاه در این حوزه پرداختند و افزودند: وجود مراکز مشاوره و مشاوران فعال در دانشگاه ، موجب آرامش و توجه به مشکلات روانی دانشجویان در دانشگاه فرهنگیان می شود . ایشان یادآوری کردند: توانمند سازی دانشجو معلمان و آگاهی بخشی به آنان در حوزه های آسیب های اجتماعی و مسائل رفتاری خود موجب ایجاد سلامت روان در دانش اموزان آینده خواهد شد. ایشان افزودند: حمایت های معاونت دانشجویی از مراکز مشاوره و مشاوران دانشگاه در سال تحصیلی 96-95 با قوت ادامه خواهد یافت.

دکتر زارع و دکتر نجاریان پور از اعضای هیات علمی گروه مشاوره دانشگاه هرمزگان نیز طی سخنانی از فعالیت های رو به افزایش مراکز مشاوره دانشگاه فرهنگیان اظهار خرسندی نمودند و آمادگی خود را جهت کمک به فعالیت های مشاوره ای دانشگاه فرهنگیان اعلام نمودند.

همچنین در این جلسه همکاران حوزه دانشجویی و دانشجویان منتخب شوراهای صنفی نقطه نظرات خود را بیان کردند.

دکتر ضیایی مدیر استانی دانشگاه ، طی سخنانی به ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده در دولت تدبیر و امید در دانشگاه فرهنگیان پرداختند و افزودند: در سال تحصیلی 96-95 ، در هر دو پردیس برادران و خواهران مراکز مشاوره فعال بوده و مشاوران در تمام ایام هفته حضور دارند. سه شنبه شب نیز ، دکتر کریمی با حضور در خوابگاه های پردیس های خواهران و برادران در جمع دانشجویان حضور یافته و به بررسی مسائل حوزه دانشجویی پرداختند. در این جلسه دانشجویان ، سوالات خود را در حضور دکتر کریمی مطرح نمودند و ایشان نیز پاسخ های لازم را ارائه کردند. 


نظرات کاربران