برگزیدگان نخستین جشنواره ملی نوآوری های علمی و پژوهشی دانشجومعلمان معرفی شدند

در مراسمی با حضور سرپرست دانشگاه فرهنگیان، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه فرهنگیان، کارشناسان و پژوهشگران این دانشگاه، استاندار و امام جمعه یزد از برگزیدگان نخستین جشنواره ملی نوآوریهای علمی و پژوهشی دانشجومعلمان تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان در این مراسم 19 نفر از اساتید و دانشجویان پژوهشگر با اهدای لوح تقدیر تجلیل شدند.

در بخش پژوهشگران برتر این جشنواره، آثار اساتید دانشگاه های فرهنگیان سراسر کشور مورد داوری قرار گرفت که از میان آنها دکتر محمدحسن بازوبندی از تهران، دکتر سیدصادق غلامی از آذربایجان غربی، دکتر نفیسه صالحی از سمنان و دکتر منصور دهقان از یزد به عنوان برترین ها انتخاب شدند.

در بخش دانشجویان برتر نیز اکرم محمدلو از زنجان، علی یوسفی از یزد، نسرین رنجبر اسفیجر از خراسان رضوی و نجمه مولایی از استان فارس به عنوان پژوهشگران برتر معرفی شدند.

حوزه کتاب نیز از دیگر بخش های این جشنواره بود که دکتر احمدرضا بسیج از چهارمحال و بختیاری، دکتر فیروز آزادی از لرستان و دکتر محمد عطارزاده از قم به عنوان مولفان کتب برتر معرفی شدند.

در زمینه رساله و پایان نامه برتر نیز دکتر انور میری از کردستان با رساله دکترا، دکتر شجاع عربان از لرستان با رساله دکترا و مریم نادری از سازمان مرکزی با پایان نامه کارشناسی ارشد مورد تجلیل قرار گرفتند.

آثار دکتر سیدصادق نبوی از تهران و دکتر محسن رفیعی از قم نیز به عنوان طرح های پژوهشی برتر این جشنواره معرفی شدند.

رضا تابک از کهگیلویه و بویراحمد، مهدیه زارع از یزد و آیسان کریمی از آذربایجان غربی نیز به عنوان برترین های طرح پویش تابستانه مورد تجلیل قرار گرفتند.

در دومین روز از نخستین جشنواره ملی نوآوری های علمی و پژوهشی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان که به میزبانی دانشگاه فرهنگیان یزد برگزار شد، سرپرست و معاون پژوهشی دانشگاه فرهنگیان کشور، امام جمعه، استاندار، معاون فرماندار، مدیرعامل شرکت مخابرات و مسئولان آموزش و پرورش استان یزد و جمعی از دانشجو معلمان و کارشناسان پژوهشی دانشگاه فرهنگیان از سراسر کشور حضور یافتند.


نظرات کاربران