حضور دکتر عباس قنبری معاون محترم دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در جمع صمیمی دانشجو معلمان پردیس شهید رجایی فارس

روز سه شنبه 95/10/7 ، سالن اجتماعات شهدای پردیس شهید رجایی شاهد حضور پرشور دانشجویان ، همکاران و اساتید برای دیدار و هم اندیشی با معاونت محترم دانشجویی سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان و هیات همراه بود . در این جلسه که مسئولین پردیس و کارشناسان و دانشجو معلمان عزیز حضورداشتند.

پس از خیر مقدم ریاست پردیس جناب آقای دکتر فرهادی وارائه چند برنامه هنری توسط دانشجویان، نمایندگان شورای صنفی ، رفاهی و نمایندگان انجمن های علمی، هنری و ورزشی به بیان خواسته ها، سئوالات و پیشنهادات خود پرداختند و دکتر قنبری نیز به تمامی موارد پاسخ لازم ارائه کردند.

لازم به ذکر است که جناب آقای دکتر قنبری پس از این جلسه 4 ساعته به زیارت بنای مقدس علی بن حمزه مشرف شده و سپس در مرکز سلمان فارسی با دانشجویان دختر این مرکز در خوابگاه های دانشجویی دیدار کرده و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفتند . جناب آقای دکتر قنبری در مدت سفر 2 روزه خود به استان فارس علاوه بر حضور در مراسم سمینار انجمن های ورزشی خوابگاهی کشور از 4 پردیس و مرکز آموزش عالی این استان هم دیدار کرده و با مسئولان و کارشناسان و دانشجویان از نزدیک دیدار و گفتگو کردند.


نظرات کاربران