فهرست پایان نامه های مورد حمایت
ردیف |
عنوان |
1 |
تبیین عناصر برنامه درسی برای تربیت معلمان فناور در دانشگاه فرهنگیان بر اساس تجربه کشورهای منتخب |
2 |
رابطه سرمایه فرهنگی و بلوغ اجتماعی با انگیزه پیشرفت تحصیلی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی در سال تحصیلی 95-94 |
3 |
بررسی کیفیت اجرای برنامه درسی جدید کارشناسی آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان و تعیین میزان همسویی مؤلفههای آن با تربیت معلم طراز جمهوری اسلامی ایران از دیدگاه استادان و متخصصان ذیربط
|
4 |
واکاوی و تبیین نیازهای آموزشی اعضای هیات علمی دانشگاه فرهنگیان در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش |
5 |
ارائه مدلی برای ارتقاکیفیت خدمات آموزشی وپژوهشی دانشگاه فرهنگیان |
6 |
تدوین مدل شناختی، هیجانی و انگیزشی تعلل ورزی تحصیلی و بررسی تاثیر آموزش مدل بر تعلل ورزی و افسردگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان تبریز در سال 1394-95 |
7 |
بررسی نقش معلمان راهنمای کارورزی در شکل گیری هویت حرفه ای دانشجو معلمان در برنامه درسی تربیت معلم پیش از خدمت ایران |
8 |
مطالعه تجرب اجرای دانش (محتوایی، پداگوژیکی و فناوری) معلمان در دوره های کارورزی دانشگاه فرهنگیان و ارائه الگویی ترکیبی با استناد به هنرهای عملی شواب |
9 |
ارائه مدل سازمان یاددهنده برای دانشگاه فرهنگیان |
10 |
طراحی پردیس دخترانه نسیبه دانشگاه فرهنگیان با رویکرد ارتقای سطح محرمیت |
11 |
طراحی الگوی برنامه درسی، درس کارورزی دانشجویان کارشناسی دانشگاه فرهنگیان و ارزشیابی آن از نظر متخصصین برنامه درسی و اساتید ذیربط |
12 |
مطابقت سه برنامه درسی قصد شده، اجرا شده و کسب شده درس کارورزی دانشگاه فرهنگیان |
13 |
طراحی الگوی خوش بینی سازمانی بر اساس مولفه های فردی، روان شناختی و سازمانی در دانشگاه فرهنگیان استان خراسان جنوبی |
14 |
بررسی تاثیر توانمندسازی کارکنان بر چابک سازی سازمان با توجه به نقش تعدیلگری بلوغ سازمانی (مطالعه موردی دانشگاه فرهنگیان استان خراسان جنوبی) |
15 |
بررسی وضعیت مشارکت دانشجو معلمان در فعالیت های فرهنگی و تاثیر آن بر میزان رضایتمندی آنان از کیفیت برنامه های فرهنگی شهر زاهدان - |
16 |
طراحی و ارزیابی الگوی فرهنگ کیفیت در دانشگاه فرهنگیان به مبلغ |
17 |
شناسایی مولفه های آموزش عالی پایدار در دانشگاه فرهنگیان و طراحی الگوی مطلوب |
18 |
تبیین شاخص های مطلوب عناصر درسی کلاس های چندپایه و مقایسه وضع موجود کلاس های مذکور در استانهای اصفهان و کهگیلویه و بویر احمد |
19 |
بررسی پدیدارشناسانه درس کارورزی جدید 1 و 2 رشته علوم تربیتی از منظر مدرسان و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان پردیس رسالت زاهدان |
20 |
تبیین علی تاب آوری: بررسی نقش عوامل فردی و محیطی |
21 |
تدوین چارچوب ارزیابی بهسازی حرفه ای معلمان مبتنی بر رویکرد درس پژوهی- مطالعه ترکیبی |
22 |
تدوین چهارچوب ارزشیابی ترکیبی پیشرفت تحصیلی دوره متوسطه جمهوری اسلامی ایران "یک مطالعه ترکیبی"
|
23 |
طرح و شناسایی مبانی فلسفی تربیت معلم و ارائه الگویی برای ان در جمهوری اسلامی ایران |
24 |
تأثیر آموزش ریاضی با مدل مک کارتی بر عملکرد حل مسئله ریاضی، خود کارآمدی ریاضی و هیجان های تحصیلی دانش آموزان دختر
|
25 |
تدوین مدل پیش بینی عملکرد تحصیلی از طریق ادراک جو خانواده و با نقش واسطه ای اهداف پیشرفت، راهبردهای یادگیری خود تنظیم و تفکر خلاق دانشجویان دانشگاه یزد |
26 |
تاثیر برنامه یادگیری اجتماعی – هیجانی جامع بر شایستگی روانی- اجتماعی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی |
27 |
طراحی و اعتباربخشی الگوی تطبیقی نظام های تربیت معلم |
28 |
ارزیابی عملکرد دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی بر اساس کارت امتیازی متوازن |
29 |
بررسی میزان استفاده از نرم افزارهای آموزش ریاضی بر اساس رشد دانش و تغییر باورهای دبیران |
30 |
بررسی عملکرد نظری و عملی برنامه کارورزی زبان انگلیسی در دانشگاه فرهنگیان: تلاش برای تدوین مدل نظری عملی بومی |
31 |
بررسی تأثیر آموزش برنامه درسی تلفیقی ریاضی با تربیت بدنی بر یادگیری، یادداری و نگرش دانش آموزان چندپایه دوره ابتدایی شهرستان بیرجند در درس ریاضی (آموزش ریاضی از طریق بازیهای ورزشی تلفیقی)
|
32 |
بررسی تجارب و نوآوری های جهانی در عرصه ی تربیت معلم و توسعه ی حرفه ایی معلمان |
33 |
بررسی رابطه ی هوش هیجانی و مدیریت کلاس معلمان ابتدایی منطقه دشتیاری |
34 |
شناسایی و تبیین مولفه های برنامه درسی معنوی و بررسی قابلیت اجرایی آن در دانشگاه فرهنگیان از دیدگاه اساتید و مدیران |
35 |
تبیین جایگاه نظریه های تربیتی در تجربه معلمی معلمان ابتدایی |
36 |
طراحی الگوی تضمین کیفیت آموزش و آماده سازی دانشجو معلمان در دانشگاه فرهنگیان |
37 |
تبیین مبانی فلسفی هویت ایرانی-اسلامی و آسیبشناسی آن در میان دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان و ارائه الگو جهت تقویت آن
|
38 |
طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامه درسی برای تربیت معلم مبتنی بر شایستگی عمل فکورانه |
39 |
مطالعه بازنگری برنامه های درسی تربیت معلم در ایران و ارائه الگویی معتبر |
40 |
شناسایی رویکرد بهینه ترکیب نمرات آزمون تعیین صلاحیت های معلمی دانشگاه فرهنگیان |
41 |
طراحی و اعتبارسنجی الگوی فعالیت های فوق برنامه (برنامه غیررسمی) تربیت معلم دوره ابتدایی جمهوری اسلامی ایران |
42 |
بررسی تطبیقی مولفه های ارزش شناسی از دیدگاه امام علی (ع) با سند تحول بنیادی آموزش و پرورش در رابطه "تربیت معلم" در دانشگاه فرهنگیان با تاکید بر حیات طیبه |
43 |
ارائه مدل توانمندسازی حرفه ای معلمان مبتنی بر دانایی محوری با رویکرد آینده پژوهی |
44 |
تدوین الگوی ویژگی ها و شایستگی های معلمی بر اساس اسناد بالادستی آموزش و پرورش |
45 |
تاثیر عوامل اجتماعی – اقتصادی بر الگوی مصرف (فرهنگی) معلمان شهر تهران |
46 |
طراحی و اعتباربخشی الگوی بالندگی شغلی- حرفه ای اعضای هیات علمی و مدرسان دانشگاه فرهنگیان |
47 |
اثربخشی آموزش خوددلگرم سازی شوناکر بر سرزندگی تحصیلی، سرمایه روانشناختی، سلامت معنوی، و احساس تنهایی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان زاهدان |
48 |
طراحی مدل اثربخش و دانش محور فرایندهای سازمانی، مطالعه موردی معلمان آموزش و پرورش استان مازندران |
49 |
بررسی رابطه بین مولفه های مدیریت دانش با تحول سازمانی در دانشگاه فرهنگیان استان خراسان رضوی |
50 |
بررسی میزان بکارگیری روشهای فعال تدریس و عوامل/موانع مرتبط با آن در پردیس های استان تهران دانشگاه فرهنگیان |