در دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی اجرا شد:

جلسه هم اندیشی مصاحبه گران آزمون استخدامی ماده (28) سال 95

جلسه هماهنگی مصاحبه گران آزمون استخدامی ماده)  28 ) شنبه 2بهمن 95 در سالن کنفرانس پردیس شهید باهنرمرکزی  برگزارشد.

     در این جلسه سعید فخاری مدیر امور پردیس های استان مرکزی با اشاره به برنامه راهبردی افق چشم انداز 1404 به تشریح برنامه های دانشگاه فرهنگیان  پرداخت.

وی ضمن  گرامی داشت حماسه  " عشق و آتش  "؛ حماسه  آتش نشان های ایران اسلامی در ساختمان پلاسکو تهران را نمونه ای بی بدیل از خلق صحنه ای از ایثار و از خود گذشتگی دانست که  زنگ  انسایت را در گوش میلیون ها  انسان نواخته و بیدار باشی برای همه انسان ها بود.

 دکتر فخاری در ادامه ضمن ادای احترام به شهیدان این حماسه پرافتخار از خداوند مهربان برای مصدومان این حادثه طلب سلامتی کرد.

وی با اشاره به وجود کمبود و کاستی های دانشگاه فرهنگیان در حوزه های مختلف بویژه امکانات رفاهی و آموزشی مناسب و مطلوب به عنوان دغدغه اصلی دانشگاه، همراهی و وفاق اداره کل آموزش و پرورش  استان را فرصتی تحسین برانگیز برای دستیابی به اهداف بلند دانشگاه فرهنگیان برشمرد.

سخنان دکتر جلالی محمدی و دکتر مریم صیدی ازاعضای هیات علمی دانشگاه طی سخنانی پیرامون ویژگی مطلوب " مصاحبه مشاوره گرایانه  " و اهمیت دقت و ظرافت های مصاحبه شوندگان ماده 28 و همچنین سخنرانی مولایی پور کارشناس مسئول استانی و محمدی مسئول ضمن خدمت اداره کل  در خصوص بهره گیری از تجربه ها ی سال گذشته  در برگزاری  شایسته و ایجاد فضای آرامش بخش برای مصاحبه شوندگان  و نیز جلسه پرسش و پاسخ، تبادل تجربیات مصاحبهگران و تشکیل کمیته های تخصصی،  از بخش های این نشست هم اندیشی بود. 


نظرات کاربران