با حضور دکتر مهر محمدی انجام شد:

برگزاری جلسه ارزیابی عملکرد برنامه ها و اقدامات اساسی معاونت ها و ادارات دانشگاه فرهنگیان

 

جلسه بررسی ارزیابی عملکرد برنامه ها و اقدامات اساسی حوزه های مختلف معاونت های دانشگاه فرهنگیان در 6 ماه نخست سال 95، سه شنبه 12 بهمن ماه با حضور دکتر مهرمحمدی سرپرست دانشگاه، دکتر کیانی معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت و معاونین و مسئولان حوزه های ذی ربط در سالن شهید مطهری سازمان مرکزی برگزار شد.

در این نشست که به منظور سنجش میزان پیشرفت برنامه عملیاتی، کارایی و اثر بخشی برنامه های مورد انتظار هریک از حوزه های تخصصی و فرآیند های آن ها در نیمه نخست سال 1395 برگزار شده بود، میزان موفقیت در دستیابی به اهداف کمی و آسیب شناسی عدم تحقق آن ها و همچنین نحوه تبیین شاخص های عملکردی و اختصاص امتیازات اعطایی در هر بخش از فعالیت مورد پایش و بررسی قرار گرفت.

 پس از ارائه گزارش عملکرد توسط مسئولان ارزیابی عملکرد در معاونت نظارت و ارزیابی و تضمین کیفیت، معاونان و مدیران کل هر حوزه ضمن ارائه مستندات خود در خصوص اقدامات صورت گرفته به بیان نحوه هزینه کرد بودجه های اختصاصیِ برنامه ها، جزئیات فعالیت های اجرایی مانند اجرای دوره های آموزشی، ساماندهی عملکرد حوزه، برگزاری نشست ها، پژوهش های انجام شده و توانمند سازی همکاران پرداختند.

در این نشست دکتر مهر محمدی هدف نهایی از ارزیابی عملکرد نیمه نخست سال را ارائه نمایی از وضعیت عملکرد معاونت ها و بخش های مختلف سازمان پیش از پایان سال  عنوان و اظهار کرد: ارزیابی در این مرحله به معاونت ها کمک می کند تا ضمن برخورداری از بازخوردهای عینی، پیش از ارزیابی سالیانه به اعمال اقدامات اصلاحیِ متناسب مبادرت ورزند و همچنین تلاش نمایند تا با تکمیل سامانه در ماه های اخیر نسبت به گزارش فعالیت های صورت گرفته و غنی سازی کارنمای خود اقدام کنند.

وی قضاوت نهایی در خصوص عملکرد حوزه های مختلف را بر اساس ارزیابی عملکرد کامل سنواتی دانست و خاطر نشان کرد: ارزیابی شش ماهه با هدف جلب توجه و اهتمام همکاران در زمینه هایی نیازمند به عنایت و تلاش بیشتر است.

در پایان هر یک از نشست ها تأکید شد آسیب شناسی برنامه ریزی عملیاتی در دستور کار هر یک از حوزه های تخصصی برای سال آتی قرار گیرد.
.


نظرات کاربران