در حاشیه نشست هم اندیشی روسای دانشگاه های استان صورت گرفت:

دیدار مدیریت امور پردیس های استان چهارمحال بختیاری با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری

به گزارش روابط عمومی مدیریت امور پردیس های استان چهارمحال بختیاری، در نشست هم اندیشی رؤسای دانشگاه ها شنبه 23 اردیبهشت 1396، دکتر مسعود رحیمی دومکانی مدیریت امور پردیس های استان چهار محال و بختیاری با دکتر فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار صمیمی دکتر رحیمی ضمن اشاره بر اهمیت و رسالت خطیر  دانشگاه فرهنگیان، به ارائه گزارشی از وضعیت، توانمندی ها و چالش های دانشگاه پرداخت.

وی ضمن قدردانی از تلاش های همکاران وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در حل و فصل وضعیت اعضای هیأت علمی دانشگاه، از دکتر فرهادی خواست دانشگاه فرهنگیان را همانند دیگر دانشگاه ها زیر چتر حمایتی خود قرار دهد.

مدیر امور پردیس های استان، با تأکید بر اهمیت دانشگاه فرهنگیان از دید مقام معظم رهبری گفت: دانشگاه فرهنگیان، دانشگاهی مأموریتگراست که مسئولیت تربیت معلم و تأمین نیروی آموزش و پرورش را بر عهده دارد، اما به دلیل نوپا بودن آن، با مشکلاتی از جمله ساماندهی اعضای هیأت علمی و دانشجویان و مسائل مرتبط باخوابگاه ها و سالن های ورزشی مواجه است.

وی با بیان فرمایشی از مقام معظم رهبری مبنی بر جدی گرفتن دانشگاه فرهنگیان و بسیج کردن تمام امکانات در راه اعتلای آن، افزود: برای رفع چالش های پیشروی دانشگاه فرهنگیان و تحقق منویات مقام معظم رهبری دانشگاه را یاری کنند.

وزیر علوم نیز با اشاره به دانشگاه های سطح استان از قبیل دانشگاه شهرکرد، جامع علمی کاربردی، پیام نور و فرهنگیان، افزود: روند توسعه، رشد و شکل گیری این مراکز به شکل صحیح در این منطقه صورت گرفته است.

دکترفرهادی در ادامه بر روند رو به رشد دانشگاه های ماموریت گرا و کارآفرین در چهارمحال و بختیاری اشاره کرد.

 


نظرات کاربران