دکتر خنیفر در جلسه شورای راهبردی بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان:

حضور قلمی و فکری، نشر تفکر بسیجی و حضور همه جانبه در صحنه از ویژگی های بسیج اساتید است

رئیس دانشگاه فرهنگیان در جلسه شورای راهبردی بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان حضور قلمی و فکری، حضور پیشدستانه، جذب حداکثری، نشر تفکر بسیجی و حضور همه جانبه در صحنه را پنج خصیصه اصلی بسیج اساتید برشمرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان جلسه شورای راهبردی بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان با حضور رئیس دانشگاه فرهنگیان وتنی چند از اساتید بسیج دانشگاه فرهنگیان و شورای معاونان  بسیج اساتید برگزار شد.

در این جلسه ضمن تبادل نظر درون حوزه‌ای، لزوم هم اندیشی تفکر بسیجی توسعه و  رسیدن به وحدت کامل رویه در همه سطوح، حضور همه جانبه و انسجام بیشتر در موضوعاتی که بسیج اساتید می تواند به ایفای نقش بپردازد بحث و تصمیم گیری شد.
رئیس دانشگاه فرهنگیان در این جلسه ضمن تبریک دهه کرامت و به ویژه میلاد حضرت امام علی بن موسی الرضا (ع) بسیج اساتید را مستلزم پنج خصیصه اصلی دانست که عبارت بود از حضور قلمی و فکری، حضور پیشدستانه، جذب حداکثری، نشر تفکر بسیجی و حضور همه جانبه در صحنه.

وی خاطر نشان کرد: در همه این عرصه ها باید با مجاهدت و کار شبانه روزی به امر احیا توسعه دانشگاه فرهنگیان در تمامی ابعاد اقدام کنیم. همچنین در این جلسه سید مهدی قاسم تبار رئیس بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان  گزارشی در خصوص جلسه شورای راهبردی اطلاعاتی و اقدامات انجام شده در این حوزه ارائه کرد.

در ادامه اعضای حاضر پس از بحث و تبادل نظر پیرامون دستورات جلسه، ضمن بیان حمایت و پشتیبانی شورای راهبردی بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان از سیاست ها و تلاش های صورت گرفته در دوران ریاست ۳۰ ماهه دکتر خنیفر، بر ضرورت تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) مبنی بر ضرورت توجه به آرایش درونی دانشگاه فرهنگیان و لزوم نگاه به درون و استفاده از ظرفیت استادان و پیشکسوتان تربیت معلم تأکید ویژه کردند.


نظرات کاربران