با حضور معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه فرهنگیان

سالن شماره دو آزمایشگاه زیست شناسی پردیس شهید بهشتی افتتاح شد

سالن شماره 2 آزمایشگاه زیست شناسی پردیس شهید بهشتی با حضور معاون طرح، برنامه و توسعه منابع  ​افتتاح شد.

عصر روز پنجشنبه 26 مهر 97، با حضور دکتر علی خاکی، معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه فرهنگیان، سالن شماره 2 آزمایشگاه زیست شناسی پردیس شهید بهشتی افتتاح و از امکانات و تجهیزات جدید این آزمایشگاه رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی، علی اکبری مسئول آزمایشگاه های پردیس شهید بهشتی با بیان این مطلب گفت: 6 دستگاه میکروسکوپ استریومیکروسکوپ، 5 دستگاه میکروسکوپ دوچشمی و یک دستگاه میکروسکوپ سه چشمی از جمله تجهیزاتی است که به آزمایشگاه پردیس شهید بهشتی افزوده شده است. در ادامه این مراسم، سالن شماره 2 آزمایشگاه زیست شناسی نیز که در تابستان گذشته بازسازی و تجهیز شده بود، افتتاح گردید.

 مسئول آزمایشگاه های پردیس شهید بهشتی با بیان این که سانتریفیوژ یخچال دار جدیدی نیز برای آزمایشگاه پردیس شهید بهشتی خریداری شده، گفت: سکوبندی جدید آزمایشگاه زیست شناسی نیز از جمله اقداماتی است که در پروژه بازسازی و نوسازی سالن شماره 2 آزمایشگاه مورد توجه قرار گرفته است.

دکتر علی اکبری تصریح کرد: سالن شماره یک آزمایشگاه زیست شناسی پردیس شهید بهشتی نیز همانند سابق با امکانات آماده برگزاری کلاس می باشد.

گفتنی است در مراسم رونمایی از تجهیزات جدید آزمایشگاه ها و افتتاح سالن شماره 2 آزمایشگاه پردیس شهید بهشتی، علاوه بر معاون توسعه ومدیریت منابع سازمان مرکزی دانشگاه، مدیر امور پردیس ها، معاون توسعه منابع و امور دانشجویی و جمعی از روسا و کارکنان دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی نیز حضور داشتند.


نظرات کاربران