تقدیر معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان از مدیران گروه آموزشی

 دکتر روشندل معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان در جلسه شورای مدیران این معاونت، از استادان گرانقدری که تاکنون و در سنوات قبل به عنوان مدیر گروه در پردیس ها و مراکز دانشگاه فرهنگیان خدمات ارزشمندی را به دانشگاه عرضه نموده اند قدردانی کرد.

 وی با تاکید بر اهمیت فوق العاده فعالیت های آموزشی دانشگاه گفت: این معاونت نقش اساسی و ممتاز در ایفای ماموریت استراتژیک دانشگاه یعنی تربیت معلم طراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر عهده دارد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی خاطر نشان کرد: برگزاری دوره های آموزشی مهارت آموزی معلمی (ماده 28 اساسنامه دانشگاه)، دانش افزایی استادان و مدرسان مرجع، تولید محتوای الکترونیکی، اجرا و بهسازی برنامه کارورزی، انعقاد تفاهم نامه اجرای برنامه کارورزی با ادارات کل آموزش وپرورش در استانهای کشور، بازطراحی ساختار و تشکیلات گروههای آموزشی، برنامه ریزی برای افزایش تعداد استادیاران و مراتب بالاتر، باز طراحی تفصیلی 16 برنامه درسی دوره مهارت آموزی (ماده 28)، تولید برنامه های درسی دوره کارشناسی ارشد، تولید برنامه های درسی جدید درون مدرسه ای تربیت معلم، روزآمدسازی مقررات آموزشی، پذیرش و ثبت نام از دانشجو معلمان کارشناسی و معلم دانشجویان کارشناسی  ارشد، از جمله فعالیت های این معاونت است.

 روشندل با تاکید بر وجود شورای تخصصی آموزش، شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه، شورای کارورزی در این معاونت افزو: ما باید با تکیه بر خرد جمعی و بهره مندی از نظرات متخصصین متعهد، بالاترین درجه رضایتمندی دانشجو معلمان و استادان گرانقدر را کسب نماییم.

وی گفت: کارورزی هم وزن با کل برنامه های تربیت معلم است؛ و معلمان و مدیران محترم راهنما ی کارورزی در مدارس نقش بی بدیلی را در انتقال تجارب ناب معلمی به دانشجو معلمان ایفا می کنند و کارورزی به لطف این همکاری و همدلی پویا است .

همچنین دکتر یوسفی سرپرست مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان قزوین، با حضور در این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده آن مدیریت در حوزه آموزش رابیان نمود.

در ادامه روشندل ضمن قدردانی ازحضور دکتر یوسفی و تشکر از تلاش های ایشان  و همکاران محترم استان در راستای اهداف آموزشی دانشگاه، ابراز امیدواری کرد: حضور ارزشمند سرپرستان  محترم مدیریت امور پردیس های استانی در جلسه شورای مدیران آموزشی، موجبات ارتقاء بیش از پیش ارایه  خدمات آموزشی  با کیفیت را به دانشجو معلمان فراهم آورد.

خاطر نشان می نماید در این جلسه و به پیشنهاد مدیر کل محترم خدمات آموزشی از تلاش های صادقانه همکار ارجمند خانم حسینی، در امور دانش آموختگان؛ توسط معاون محترم آموزشی و تحصیلات تکمیلی تقدیر به عمل آمد.


نظرات کاربران