دکتر خاکی در دوره آموزشی معاونان توسعه منابع و امور دانشجویی هماهنگی امور:

بهبود مستمر در فرآیندهای دانشگاه جزء اولویت های دانشگاه است

دکترخاکی معاون طرح و برنامه و توسعه منابع، امروز پنجشنبه در دوره آموزشی معاونان توسعه و منابع و امور دانشجویی/هماهنگی امور در اردوگاه شهید باهنر تهران، با بیان اینکه رخدادهای مهمی در سال 97 در دانشگاه شکل گرفت، گفت: افزایش تعداد دانشجو و نیاز به بازنگری در ساختار دانشگاه جزء برنامه هایی است که نیازمند بحث و گفتگو است، مادامی که این اتفاق مورد توجه قرار گیرد

می توان با چالش ها به صورت مدیریت شده برخورد کرد.

وی افزود: به جهت حضور پر خیر و برکت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دانشگاه؛ مورد توجه ویژه قرار گرفته ایم که از این فرصت باید به نحو شایسته استفاده کنیم.

دکتر خاکی همچنین ادامه داد: باید توجه خاصی به استاندارد سازی منابع انسانی و مدیریتی داشته باشیم.

وی نیاز به تغییرات در ساختار  پس از طی دوره مشخص را از جمله الزامات فرا روی دانشگاه دانست.

معاون طرح و برنامه و توسعه منابع، مجاب کردن بدنه دانشگاه را جزء ضروریات حرکت به سمت عملکرد مطلوب دانست و از همکاران خواست که مباحث مطرح شده را به گروه های ذی نفع انتقال دهند و با جلسات مستمر  با همکاران به سمت عملکرد مطلوب حرکت کنیم.

عضو هیات رییسه دانشگاه بیان داشت: ما به عنوان دستگاه حاکمیتی باید به سمت حسابداری تعهدی پیش برویم و این نیازمند اصلاح روش ها، و حرکت به سمت استاندارد سازی در بخش های مرتبط است.

دکتر خاکی یکی از مهمترین تاکیدات مدیریت را فهم ارقام نادیدنی دانست و ادامه داد: این فهم در قالب رضایت مخاطبان، صرفه جویی در زمان، کاهش هزینه های شکست و استفاده از زبان مشترک و همدلی و شنیدن صدای فرآیند تعریف می شود.

دکتر خاکی  به نقش نیروی انسانی که در واقع سرمایه اصلی در ارتقاء دانشگاه است اشاره و بر حفظ و نگهداشت آنان تاکید کرد.

وی  در این راستا توجه ویژه  به نیروهای قراردادی را خواستار شد.

در ادامه این دوره دکتر دلقندی مشاور اجرایی معاونت طرح و برنامه و توسعه منابع ضمن تبریک ورود به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین سالروز عملیات کربلای پنج، توجه به نحوه هزینه کرد و همچنین ارزش منابع انسانی را مورد توجه قرار داد .

دکتر دلقندی جذب نیروی انسانی متخخص و متعهد و حفظ آن را از ضروریات دانشگاه دانست و بر نگاه برنامه ای تاکید کرد.

 وی هماهنگی معاونان مالی و اداری را با سایر معاونان در کاهش چالش ها موثر عنوان کرد.

مشاور اجرایی معاونت طرح و برنامه و توسعه گزارش دهی و ارتباط با مسئولان استانی را در تقویت دانشگاه مهم دانست و در ادامه اشراف بر آیین نامه ها و مقررات را ضرورتی غیر قابل انکار برای کاهش هزینه و مراجعات برای دستگاه های اجرایی از جمله دانشگاه فرهنگیان برشمرد.


نظرات کاربران