براساس مصوبه شورای پژوهشی دانشگاه:

برای دریافت ترفیع سالیانه؛ به داوری کتاب، مقاله، طرح های پژوهشی و نظارت طرح های پژوهشی حداکثر دو امتیاز تعلق می گیرد.

بیست و چهارمین نشست شورای پژوهشی دانشگاه فرهنگیان در سالن اجتماعات مرکز آموزش عالی شهید بهشتی برگزار شد.

در ابتدای نشست، دکتر موسوی، نسبت به برگزاری جلسات شورای پژوهشی علاوه بر سازمان مرکزی، در پردیس ها و مراکز استان طی سال جدید اشاره کرد و افزود: این برنامه از پردیس ها و مراکز استان تهران شروع شده است و امیدوارم بتوانیم در بقیه پردیس ها نیز این نشست را برگزار کنیم.

در ادامه، آقای دکتر بازوبندی، پیرامون فعالیت های پژوهشی استادان، کارکنان و دانشجومعلمان مرکز آموزش عالی شهید بهشتی گژارش آماری ارایه نمود و در پایان گزارش متقاضی دریافت مجوز انتشار نشریه تخصصی آموزشی علوم تجربی شد.

سپس آقای دکتر طاهری نیا، ضمن قدردانی از تلاش های مدیران سابق و مدیریت فعلی مرکز آموزش عالی شهید بهشتی، حضور اعضای هیات علمی توانمند و پژوهشگران شایسته را فرصت مغتنمی برای مرکز برشمرد و از آمادگی معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه برای حمایت از انتشار نشریه تخصصی مرتبط با ظرفیت علمی مرکز شهید بهشتی خبر داد.

در پایان، دکتر طاهری نیا به همراه اعضای شورا به بازدید از فضای داخلی مرکز و 12 آزمایشگاه علوم پایه پرداختند و با ادای نماز جماعت ظهر و عصر، این نشست را به پایان رساندند

در این جلسه موارد ذیل به عنوان مصوبات منظور گردید:

  • سقف امتیاز حاصل از داوری (کتاب و مقالات و طرح های پژوهشی) و نظارت بر طرح های پژوهشی برای ترفیع سالیانه اساتید تا 2 امتیاز لحاظ گردد.
  • همایش ملی آموزش پژوهی، پس از تایید دکتر صالحی در خصوص انگیزه و اعتبار موسسه ابتکار پژوهان بصورت منطقه ای برگزار شود.
  • اعضای محترم شورا نظرات اصلاحی خود را در خصوص بازنگری انواع قراردادهای پژوهشی تا پایان هفته اعلام نمایند.


نظرات کاربران