تاسیس نمایندگی خبرگزاری پانا در پردیس های دانشگاه فرهنگیان

خبرگزاری پانا: بر اساس توافقنامه مشترک بین معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و معاونت فرهنگی دانشگاه فرهنگیان،تاسیس نمایندگی خبرگزاری پانا،کرسی های آزاداندیشی و استفاده بهینه از اردوگاه های آموزش و پرورش مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار سرویس آموزش و پرورش پانا، در جلسه ای که با حضور کفاش معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و حجت الاسلام و المسلمین صادق زاده معاون فرهنگی دانشگاه فرهنگیان در دفتر معاونت پرورشی وزارت اموزش و پرورش برگزار شد؛ طرفین توافق کردند، در زمینه های فعالیت های قرآنی، فرهنگی و هنری و مشاوره ای و نیز خبری همکاری کنند.

کفاش در این جلسه ضمن معرفی همکاران و حوزه های کاری معاونت مربوطه تاکید کرد که دانشگاه فرهنگیان می تواند در گسترش و تعمیق فعالیت های دینی، فرهنگی، هنری و پرورشی نقش به سزایی داشته باشد. دانش افزایی و ارتقاء علمی مربیان و کارکنان امور تربیتی نیز می تواند از جمله اهداف این توافق باشد.

در ادامه حجت السلام و المسلمین صادق زاده نیز پس از معرفی همکاران و تشریح حوزه های کاری و اهداف آنان، علاقه و اشتیاق خود را در زمینه همکاری های گسترده و 2 جانبه اعلام نمود و اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان در جهت ارتقاء علمی مربیان تربیتی به صورت آموزش ضمن خدمت تا سطح کارشناسی ارشد، به ویژه در رشته جامعه شناسی می تواند همکاری کند.

همچنین همکاری در زمینه های مختلف فرهنگی هنری و اجتماعی نظیر برپایی کرسی های آزاداندیشی و برپایی اردوها با استفاده از اردوگاه های آموزش و پرورش و همکاری در زمینه های خبری با ایجاد نمایندگی خبرگزاری پانا در پردیس های دانشگاه فرهنگیان مدنظر قرار گرفت.

در این جلسه مدیران کل فرهنگی هنری،اموراجتماعی و برنامه ریزی دانشگاه فرهنگیان آقایان بنایی،دهقانی و حجازی  و مدیران کل، مسئولین و مشاوران حوزه ستادی وزارت آموزش و پرورش آقایان مسیب زاده، علی اکبرزاده، عیسی مراد، روستایی، دهقانی، دشتکی، هاشمی،رمضانی و بحری زاده  حضور داشتند.

 


نظرات کاربران