Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:



Chrome 76+ | Firefox 69+
در نخستین جشنواره ملی تجربیات برتر آموزشی تربیتی معلمان و استادان فیزیک سراسر کشور عنوان شد:

در دانشگاه فرهنگیان به دنبال ارتقاء مهارت های حرفه ای هستیم

دکتر صفر زاده معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان در نخستین جشنواره ملی تجربیات برتر آموزشی تربیتی معلمان و استادان فیزیک سراسر کشور، گفت: در دانشگاه فرهنگیان این باور است که باید مهارت های حرفه ای معلمان افزایش یابد و تصور می کنیم هرکسی که مهارت های حرفه ای معلمی را نبیند برای معلمی مفید نیست.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی، صفرزاده در نخستین جشنواره ملی تجربیات برتر آموزشی تربیتی معلمان و استادان فیزیک سراسر کشور، اظهار کرد: با تجربه گردانی و دانش افزایی، تعدد علم به وجود می آید و همین امر موجب پیشرفت کشورها می شود.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان کشور با اشاره به زیر شاخه های  رشته فیزیک،  علم فیزیک را بزرگترین علم جهان و مادر دیگر علم ها برشمرد و تصریح کرد: بهترین رسالت معلمان جوان، پاسداشت پیشکسوتان و استفاده از تجارب اساتید است.
وی با اشاره به این که تجربه نه تنها در علم و آموزش بلکه در تمام حوزه های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی کاربرد دارد عنوان کرد: حتی حرکت های سیاسی بدون استفاده از تجربیات پیشکسوتان ممنوع است.
صفرزاده با بیان این که اگر میخواهیم در حوزه دانایی اتفاقی بیفتد باید مدار خردمندی را جدی بگیریم، افزود: در تحلیل جامعه شناختی، دنیا سه دوره جنگ افروزی، ثروت اندوزی و ترویج دانایی را تجربه کرده است و اکنون در دوره سوم یعنی ترویج دانایی قرار داریم و برای پیشرفت باید به علم و دانش متوسل شویم.
وی خاطر نشان کرد: اگر دانایان بر صدر جامعه بنشینند؛ دین زلال تر تبلیغ و اخلاق بدون آفت ترویج می شود.
وی جشنواره ملی تجربیات برتر آموزشی تربیتی معلمان و استادان فیزیک سراسر کشور را فرصت مغتنمی برای دانشجو معلمان دانست و گفت: دانشجو معلمان که آموزگاران فردای جامعه هستند میتوانند از طریق این جشنواره دانش افزایی کنند.
دکترصفرزاده تصریح کرد: در دانشگاه فرهنگیان بر این باوریم که باید مهارت های حرفه ای معلمان افزایش یاید و تصور می کنیم هرکسی که مهارت های حرفه ای معلمی را نبیند برای معلمی مفید نیست.
وی ادامه داد: حرفه معلمی حریم دارد و هرکسی که بنا به ورود دارد باید در این حوزه اهلیت داشته باشد و اسناد بالادستی بر این مهم تاکید داشته اند.