دکتر مهدی نامداری درجلسه طراحی و اعتباریابی الگوی شایستگی سرپرستان شبانه روزی دانشگاه فرهنگیان :
مهمترین هدف طراحی الگوی شایستگی، رشد سرپرستان شبانه روزی است
در جلسه اعتباریابی الگوی طراحی شده برای شایستگی سرپرستان شبانه روزی دانشگاه فرهنگیان که یکشنبه 27 اسفند ماه 1396 به میزبانی پردیس علامه امینی(ره) دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی برگزار شد، دکتر مهدی نامداری مسئول مرکزسنجش صلاحیتها ی حرفه ای و شایستگی های عمومی و اختصاصی معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان ضمن طرح این سوال که چرا سرپرست شبانه روزی در دانشگاه فرهنگیان دارای اهمیت زیادی است؟ با اشاره به اساسنامه و سند راهبردی دانشگاه فرهنگیان گفت: فلسفه شبانه روزی بودن دانشگاه فرهنگیان این ضرورت را ایجاد می کند که نگاه ویژه ای به سرپرستان شبانه روزی باشد.
وی افزود: روش های نوین مدیریت عملکرد نیروی انسانی با رویکرد دستگیرانه دو هدف عمده رشد سرپرستان شبانه روزی و شناسایی شکاف ها را با پیاده سازی این مدل دنبال می کند.
مسئول مرکزسنجش صلاحیت ها ی حرفه ای و شایستگی های عمومی و اختصاصی معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان با ابراز خرسندی از اجرای اولین الگوی شایستگی نیروی انسانی دانشگاه فرهنگیان در تبریز شهر اولین ها افزود: این مدل حتماً نیازمند برازش کمی است و این جلسه به منظور شناسائی کمی و کاستی کار قبل از تدوین و ارسال پرسشنامه مدل شایستگی ترتیب داده شده است.
در این جلسه که در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد، ضمن اشاره به مفاهیم مرتبط با مفهوم شایستگی و مباحث نظری مرتبط ونیز تشریح روند کلی طراحی مدل، نحوه دستیابی به شاخص ها و توضیحات مربوط به مولفه ها مطرح و به بحث تبادل نظر پیرامون شکاف های موجود پرداخته شد.
همچنین در نوبت عصر نظرات و پیشنهادات حضار پیرامون مطالب ارائه شده در ارتباط با الگوی طراحی شده مطرح و جمع بندی نهایی صورت گرفت.