دکتر ساکی، در بازدید از پردیس بنت الهدی صدر گیلان:
می خواهیم معلمی تربیت کنیم که آرمان های انقلاب اسلامی را تحقق بخشد.
دکتر ساکی، معاون آموزشی وتحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان، سه شنبه، 92.4.18، از پردیس شهید بنت الهدی صدر گیلان بازیدنمود. وی، پس از بازدید، در جلسه ای مشترک با سرپرستان، معاونان، کارکنان و اعضای هیأت علمی پردیس های استان گیلان که در سالن جلسه پردیس شهید بنت الهدی صدر برگزار شد، حضور یافت. در ابتدای جلسه، خوشبین، سرپرست پردیس شهید بنت الهدی صدر گیلان، ضمن خیر مقدم، به ارائه گزارشی اجمالی از فعالیت های آموزشی و پژوهشی پردیس در سال تحصیلی 92-91 پرداخت و گفت: در حال حاضر  366 دانشجو معلم
دکتر ساکی، معاون آموزشی وتحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان، سه شنبه، 92.4.18، از پردیس شهید بنت الهدی صدر گیلان بازیدنمود.
وی، پس از بازدید، در جلسه ای مشترک با سرپرستان، معاونان، کارکنان و اعضای هیأت علمی پردیس های استان گیلان که در سالن جلسه پردیس شهید بنت الهدی صدر برگزار شد، حضور یافت.
در ابتدای جلسه، خوشبین، سرپرست پردیس شهید بنت الهدی صدر گیلان، ضمن خیر مقدم، به ارائه گزارشی اجمالی از فعالیت های آموزشی و پژوهشی پردیس در سال تحصیلی 92-91 پرداخت و گفت: در حال حاضر 366 دانشجو معلم دوره ی کارشناسی پیوسته و 836 دانشجو معلم دوره ی کارشناسی ناپیوسته در 14 رشته در این مجموعه مشغول به تحصیل هستند. وی، اظهار امیدواری کرد با افزایش ظرفیت پذیرش، تعداد دانشجو معلمان برای سال تحصیلی آینده فزونی یافته و رشته های جدیدی نیز به مجموع رشته های این پردیس افزوده شود.
در ادامه، دکتر ساکی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان نیز به بیان سخنانی پرداخت. وی، گفت: دانشگاه فرهنگیان در صدر برنامه های خود، کیفیت آموزشی را مد نظر دارد و می خواهیم معلمی تربیت کنیم که آرمان های انقلاب اسلامی را تحقق بخشد.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان، افزود: در سند تحول بنیادین، پرورش معلم پژوهنده مورد تأکید است و این امر، یکی از اهداف دانشگاه فرهنگیان نیز تلقی می شود. وی، تصریح کرد: سند تحول بنیادین، تنها یک سند نیست، چشم اندازی از اهدافی است که باید تمامی اقدامات در جهت تحقق آن انجام شود. در سند که بخشی از آن مربوط به تربیت معلم و معلم پژوهنده است، معلم پژوهنده بایستی از دو رویکرد برخوردار باشد، درس پژوهی و اقدام پژوهی، این دو عامل، باعث تحول در جامعه می شود.
دکتر ساکی، تبیین جایگاه معلم را در جامعه ضروری دانست و گفت: معلمی، یکی از پیچیده ترین و سخت ترین مشاغل جامعه است، معلم، هر روز در تدریس، با فنون جدید و روش های نو، رو به روست؛ لذا باید دارای هنری ویژه باشد که با توجه به شرایط کلاس و محیط درسی، روش های مناسب را انتخاب کند.
وی، در بخش دیگری از سخنان خود، یکی از دغدغه های دانشگاه فرهنگیان را جذب و جایگاه هیأت علمی برشمرد و گفت: این موضوع هم در برنامه های دانشگاه و هم جزء مطالبات وزارت علوم، تجقیقات و فناوری می باشد؛ ما معتقدیم دانشگاه فرهنگیان، توانمندی های بسیاری در بخش مدیریت، آموزش و نیروی انسانی دارد.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان، نظارت و ارزشیابی همراه با پشتیبانی را از دیگر برنامه های دانشگاه برشمرد و بر آموزش های مجازی تأکید کرد.
دکتر ساکی، در پایان سخنان خود، برنامه ریزی برای طی مسیر تکاملی دانشگاه را ضروری دانست و آن را در سه مرحله شامل استقرار، تثبیت و شکوفایی تبیین کرد و گفت: این گونه می توان معلمی تربیت کرد که در کل کشور مطرح باشد.