اهم وظایف خانم محبوبه اظهری
١. همکاری با کارشناس مسئول و رئیس گروه تحصیلات تکمیلی دانشگاه جهت ایجاد زمینه های اجرایی مصوبات شورای دانشگاه، تصمیمات هیات رئیسه وآیین نامه هاوبرنامه هایمصوب.
٢. اداره کلیه امور آموزشی دوره های تحصیلات تکمیلی دانشگاه با هماهنگی حوزه معاونت
٣. جمع آوری اطلاعات و اقدامات لازم جهت بروز رسانی قوانین و مقررات
٤. اجرای مقررات و آیین نامه های آموزشی دوره های تحصیلات تکمیلی
٥. همکاری با عوامل آموزشی وپژوهشی در اجرای دوره های کوتاهمدت تخصصی
٦. بررسی کیفیت آموزشی دوره های تحصیلات تکمیلی دردانشگاه و بررسی کیفیت آموزشی اعضای هیات علمی فعال دراین دوره ها وارایه گزارش آن بهشورایدانشگاه
٧. پیگیری پیشنهاد تأسیس رشتهها و دوره های تکمیلی جدید دانشگاه
٨. نظارت تخصصی و پیگیری تصویب عناوین رساله (پایاننامه های تحقیقاتی دوره های کارشناسیارشد وبالاتر)
٩. ارسال آیین نامه ها، مصوبات آموزشی و سرفصل دروس و... به مدیریتهای اموراستانی دانشگاه
١٠ . تهیه گزارش وضعیت تحصیلی دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی و ارائه گزارش به مراجع بالاتر
١١ . بررسی شکایات، انتقادها و پیشنهادهای افراد حقیقی و حقوقی در خصوص امور تحصیلات تکمیلی و پیگیری تا حصول به نتیجه مناسب و ارائه گزارش بهمراجعبالاتر
١٢ . ساماندهی و کنترل آمار و اطلاعات مرتبط با مقطع تحصیلات تکمیلی به صورت الکترونیکی یا فیزیکی
١٣ . دانش افزایی و توانمندسازی خود و کارشناسان حوزه و پیشنهاد برگزاری دوره های آموزشی تخصصی
١٤ . انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق