اهم وظایف خانم نیدا عبداللهی
.1 ساماندهی امور اداری و دفتری حوزه
٢. دریافت، ثبت و تحویل کلیه نامه ها، مستندات و مکاتبات داخلی و خارجی حوزه
٣. تنظیم برنامه های روزانه، جلسات، ملاقات ها، سفرها و بازدیدهای حوزه
٤. تهیه پیش نویس و پیگیری تایپ نامه ها و مستندات مورد نیاز حوزه
٥. جمعآوری و استخراج اطلاعات و سوابق مورد نیاز حوزه
٦. پاسخگویی به تلفنها و مراجعان مربوط
٧. اطلاعرسانی وقایع و اخبار مرتبط به مافوق در زمان مناسب و کیفیت مطلوب
٨. پیگیری مکاتبات ارسالی و دریافتی تا حصول نتیجه
٩. ارائه خدمات دریافت و ارسال پیامهای الکترونیکی برای مسئولین ذیربط و ثبت و نگهداری سوابق مربوطه
١٠ . نگهداری و حفظ کلیه اسناد و مدارک بر اساس ضوابط و دستورالعملهای مربوطه با رعایت طبقه بندی آنها
١١ . ابلاغ دستورات مافوق به اشخاص و واحدهای تابعه
١٢ . گردآوری اطلاعات و نتایج اقدامات انجام شده درخصوص موارد ارجاعی
١٣ . تشکیل بانک اطلاعاتی از سوابق، مکاتبات، مدارک دفتر و کوشش در نگهداری روزانه آنها
١٤ . آگاه نمودن اعضای شرکت کننده در نشستها و کمیسیونهای مرتبط با مافوق و تنظیم وقت نشستها
١٥ . آماده کردن سوابق و پرونده های مربوط به کمیسیونها، نشستها و سمینارها برای آگاهی و مطالعه حوزه
١٦ . انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق.