احمدی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت و گو با فارس عنوان کرد:
ایجاد دانشگاه فرهنگیان از کارهای بزرگ دولت دهم است.
عضو کمیسیون آموزش مجلس، با بیان اینکه آموزش و پرورش با توجه به کمبود بودجه، نسبت به نوسازی و تجهیز مدارس، بسیار عالی عمل کرد، گفت: بنده از این بابت ،نمره ۲۰ را به آموزش و پرورش می دهم. به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، به نقل از خبرگزاری فارس، قاسم احمدی لاشکی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، اظهار داشت: با توجه به اینکه این وزارتخانه، یکی دو سال اخیر را به دلایل مسائل تحریم با کمبود بودجه سپری کرد و با این وضعیت به دستاوردهای خوبی دست پیدا کرد، در کل عملکرد بسیا
عضو کمیسیون آموزش مجلس، با بیان اینکه آموزش و پرورش با توجه به کمبود بودجه، نسبت به نوسازی و تجهیز مدارس، بسیار عالی عمل کرد، گفت: بنده از این بابت ،نمره ۲۰ را به آموزش و پرورش می دهم.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، به نقل از خبرگزاری فارس، قاسم احمدی لاشکی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، اظهار داشت: با توجه به اینکه این وزارتخانه، یکی دو سال اخیر را به دلایل مسائل تحریم با کمبود بودجه سپری کرد و با این وضعیت به دستاوردهای خوبی دست پیدا کرد، در کل عملکرد بسیار مثبتی داشته است.
وی افزود: در دولت دهم، کارهای زیر بنایی بسیاری در آموزش و پرورش صورت گرفت که از جمله آنها ایجاد دانشگاه فرهنگیان بود که کار بزرگی در این حوزه به شمار می رود به دلیل اینکه مهم ترین دغدغه این بود که بهترین افراد باید معلم شوند.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، با بیان اینکه در سال گذشته، از 700 هزار متقاضی شرکت در کنکور برای جذب در دانشگاه فرهنگیان، 25 هزار نفر پذیرفته و جذب این دانشگاه شدند، عنوان کرد: شرکت رقم بالای متقاضیان در کنکور، نشان از علاقه آنها به آموزش و تعلیم و تربیت دارد.
بحث رتبه بندی معلمان از عملکردهای مناسب آموزش و پرورش دولت دهم است.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، با اشاره به اینکه سند تحول بنیادین، دغدغه ی رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) و یک سند فرا دستی است، عنوان کرد: این سند کار بسیار بزرگ و مهمی است و باید از کسانی که در تهیه و تدوین این سند زحمات بسیاری کشیدند، تشکر کرد، اما نباید در اجرای آن عجله داشت.
وی، به بحث رتبه بندی معلمان اشاره کرد و گفت: از برنامه های سند تحول، بحث نظام رتبه بندی معلمان است و کاری بزرگ و با ارزش است که فرهنگیان از جهت عملکرد و سابقه کار رتبه بندی می شوند تا همه در یک سطح قرار نگیرند، همانطوری که در قرآن آمده است که «آیا آن هایی که می دانند با آن هایی که نمی دانند، برابرند؟» که این موضوع نیز از عملکردهای مناسب آموزش و پرورش دولت دهم است