سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت:

آزمون اصلح مهارت آموزان حرفه معلمی، دهه سوم مرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت اظهار داشت: آزمون اصلح مهارت آموزان حرفه معلمی موضوع ماده 28 اساسنامه دانشگاه فرهنگیان ورودی سال 1395 به صورت متمرکز دهه سوم مرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

رضا کچوئیان در نخستین نشست صمیمانه خود با کارکنان این معاونت در دانشگاه فرهنگیان، تعادل در امور را عامل اصلی بهره وری مطلوب دانست و گفت: قدرت نظارت کافی، تسلط و امکان تصمیم گیری در کارها از جمله عوامل تاثیرگذار در بهره وری مطلوب است.

در این نشست کچوئیان با تاکید بر سرعت و دقت عمل کارکنان افزود: نظارت و تسلط در کارها بهبود امور را به همراه دارد.

وی عدم نظارت را عامل اصلی اتلاف منابع، دوباره کاری ها و عدم تمرکز دانست و گفت: تعادل از اهم عوامل بهره وری مطلوب است.

کچوئیان با تاکید بر یادآوری اهداف و ارزیابی و اندازه گیری آن ها در فواصل زمانی مشخص، قدرت نظارت کافی، تسلط و امکان تصمیم گیری در کارها توسط کارکنان را از جمله عوامل تاثیرگذار در بهره وری مطلوب ذکر کرد.

سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان، از برگزاری آزمون اصلح مهارت آموزان حرفه معلمی موضوع ماده 28 اساسنامه دانشگاه فرهنگیان ورودی سال 1395 به صورت متمرکز در دهه سوم مرداد ماه سال جاری خبر داد و افزود: این آزمون به صورت متمرکز با حضور 6 هزار و 800  نفر مهارت آموز در 16 رشته در سطح کشور برگزار خواهد شد.

عضو هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان، ملاک تایید صلاحیت مهارت آموزان را منوط به کسب حداقل 65 درصد امتیاز از مجموع امتیازات اعلام کرد.

گفتنی است: در ادامه دکتر مهدی نامداری مدیر سابق سنجش شایستگی های حرفه ای منابع انسانی، با اشاره به فعالیت چند ساله خود در دانشگاه فرهنگیان و گستردگی فعالیت در این حوزه بر ضرورت حرکت افراد برای تعالی و پیشرفت برنامه های حاکم بر دانشگاه تاکید کرد.

مدیر کل دفتر برنامه ریزی درسی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان، از کیفی بودن نوع فعالیت در معاونت نظارت و ارزیابی سخن و تصریح کرد: ارتباط تنگاتنگ آموزش با معاونت و بهره مندی از تجربیات ناب این معاونت لازم و ضروری است.

ایوب ابراهیمی مدیر کل سابق نظارت، ارزیابی و تعالی سازمانی دانشگاه فرهنگیان نیز تلاش های صورت گرفته در معاونت را ستودنی و با ابراز خرسندی از انتخاب فردی آشنا به نظارت و ارزیابی و از درون خود مجموعه به عنوان معاون نظارت گفت: سوابق ارزنده وی در مقام مدیریت قطعا کمک شایانی به ارتقاءکیفیت فعالیت ها، برنامه ها و سیاست های حاکم بر دانشگاه خواهد نمود.

 مشاور رئیس دانشگاه فرهنگیان، با اشاره به عملکرد خوب همکاران حوزه نظارت و ارزیابی در استان ها تصریح کرد: نظارت از الزامات مدیریت است. با سلب شدن برنامه ریزی و نظارت از مدیریت، مدیریت وجود نخواهد داشت.

ابراهیمی تولید برنامه را از جمله فعالیت های مهم این معاونت برشمرد و افزود: حرکت مشارکتی در راستای تولید برنامه برای مجموعه دانشگاه مفید و اثربخش خواهد بود.

در پایان این نشست صفر شکیبا، دکتر میترا تیموری و فاطمه مقاره زاده به ترتیب به عنوان سرپرستان اداره کل نظارت، ارزیابی و تعالی سازمانی، مرکز سنجش صلاحیت های حرفه ای و شایستگی های عمومی و اختصاصی و مدیریت بالندگی حرفه ای دانشگاه فرهنگیان معرفی شدند.

 

 

 

 


نظرات کاربران