یازدهمین کارگاه چگونگی تدوین گزارش ارزیابی درونی گروه های آموزشی با حضور استان های سمنان، گلستان، مازندران و گیلان

معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان:

نظارت و تدوین کیفیت در برگزاری آزمون اصلح از برنامه های اولویت دار دانشگاه فرهنگیان است.

دکتر کچوئیان معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت، از نظارت و تدوین کیفیت در برگزاری آزمون اصلح دانشگاه فرهنگیان خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، یازدهمین کارگاه چگونگی تدوین گزارش ارزیابی درونی گروه های آموزشی با حضور  استان های سمنان، گلستان، مازندران و گیلان در سالن اجتماعات شریعتمداری این دانشگاه برگزار شد. در این نشست دکتر کچوییان سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت فعالیت تیمی توام با همفکری، همراهی و هم اندیشی مراکز و پردیس ها را قابل تمجید خواند و گفت: اگر خدمات فعالان نظارت و ارزیابی در مراکز و پردیس های استانی نبود قطعا آن چه در ستاد اتفاق می افتاد بخش اندکی از فرایند نظارت و ارزیابی بود.

وی فعالیت هوشمندانه همکاران نظارت در استان ها را کمک در راستای تحقق اهداف مقام عالی وزارت و ریاست دانشگاه فرهنگیان دانست و با معرفی نظام نظارت و ارزیابی به عنوان بخش مهمی از مدیریت تصریح کرد: شاخص های کلیدی عملکرد مشخص کننده میزان انحراف از اهداف تعیین شده است.

این مقام مسئول فعالیت و حرکت رو به رشد معاونت بر روی ریل گذشته را حاصل بهره مندی از پتانسیل همکاران توانمند ذکر و خاطر نشان کرد: امروز نظارت به طور جد مورد تاکید وزیر آموزش و پرورش و ریاست دانشگاه فرهنگیان است.

عضو هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان جذب 24 هزار نفر دانشجوی پیوسته از طریق کنکور سراسری و 17 هزار نفر مهارت آموزان ماده 28 را از جمله تصمیمات مهم اتخاذ شده در تاریخ تاسیس دانشگاه فرهنگیان اعلام کرد و گفت: همراه با این نوید باید با همت و جدیتی وصف ناپذیر با به حداقل رساندن مشکلات شاهد فعالیت این دو گروه در آینده ای نزدیک بود.

دکتر کچوئیان، سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت، برگزاری آزمون اصلح مرداد ماه سال جاری را از فعالیت های مهم دانشگاه فرهنگیان برشمرد و اظهار داشت: اگر امروز ماموریت اصلی معاونت نظارت، تضمین کیفیت در دانشگاه فرهنگیان است یکی از کانال ها و مسیرهای بسیار مهم تضمین کیفیت برگزاری آزمون اصلح است.

وی تدبیر و هم اندیشی همکاران در برپایی جلسات را فعالیتی اثربخش در راستای شایسته برگزار شدن این آزمون ذکر کرد.

شکیبا، از مدیران اداره کل نظارت، ارزیابی و تعالی سازمانی دانشگاه فرهنگیان، حسن اجرای قوانین، مقررات و مصوبات را از شاخصه های بارز معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت اعلام و تصریح کرد: نظارت قانومند و منصفانه بر تبین و تحلیل مسائل، کارآمدی جمعی، اعتماد سازی و تدبیر مدبرانه از دیگر فعالیت های برجسته این معاونت است.  

در ادامه این نشست دکتر میترا تیموری، مدیر گروه تعالی سازمانی به تشریح فرایند اجرای چگونگی تدوین گزارش ارزیابی درونی گروه های آموزشی در استان ها به ویژه چهار استان سمنان، گلستان، مازندران و گیلان پرداخت.

وی با اشاره به پایان گردآوری داده ها و تجزیه و تحلیل اطلاعات مربوطه در چهار استان مذکور، به منظور رسیدن به درک مشترک از نحوه گزارش نویسی، گزارشی جامع و کامل در راستای تدوین بخش های مختلف یک گزارش مطلوب ارائه نمود.

دکتر تیموری، در پایان از برگزاری همایش ارائه تجارب زیسته ارزیابی درونی در آینده ای نزدیک خبر داد.

 


نظرات کاربران