Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:



Chrome 76+ | Firefox 69+

معاونت دانشجویی از برگزاری اولین نشست اعضای کارگروه ویژه اتوماسیون تغذیه متعاقبِ انعقاد قرارداد خرید سامانه جدید خبر داد

 

به گزارش معاونت دانشجویی، اولین نشست اعضای کارگروه ویژه سیستم جامع اتوماسیون تغذیه متعاقبِ انعقاد قرارداد خرید سامانه نرم افزاری جدید موسوم به "اتوماسیون تغذیه کالینان" با حضور معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان روز چهارشنبه مورخ 1397/04/13 در محل اداره کل دانشجویی برگزار شد.

 در این جلسه که به درخواست مدیر کل اداره کل امور دانشجویی دانشگاه تشکیل شده بود، نمایندگان شرکت طرف قرارداد و اعضای کارگروه ویژه اتوماسیون تغذیه از حوزه های مختلف صف و ستاد مشارکت داشتند. در ابتدای جلسه، آقای آقاخانی ضمن  خوش آمدگویی به میهمانان و مدعوین، از هم اندیشی و هم افزاییِ اعضای کارگروه در راستای به سرانجام رساندن پروژه خرید، نصب و راه اندازی سامانه جدید اتوماسیون تغذیه در دانشگاه فرهنگیان تقدیر و تشکر نموده و افزود: این پروژه در نوع خود بی نظیر بوده و درصورت تداوم خدمات با کیفیتِ مورد توافق، بارِ مالی و کاریِ سنگینی را از دوش دانشگاه برخواهد داشت.

در ادامه این جلسه، معاون دانشجویی دانشگاه ضمن ابراز رضایت از فرآیندِ عملیاتی سازی فعالیت های مرتبط از تدوین شیوه نامه گرفته تا انتخاب شرکت و انجام طرح های پایلوت و در نهایت انعقاد قرارداد، از مساعدت و حمایت های مدبرانه و دلسوزانه جناب آقای دکتر خنیفر، ریاست محترم دانشگاه فرهنگیان و تلاش های بی دریغ اعضای کارگروه به ویژه، از همت و حمیت آقای آقاخانی و همکاران وی در گروه امور تغذیه دانشجویی  قدردانی نمود. دکترعلی نژاد تاکید کرد:  با عنایت به برنامه ریزی های انجام شده جهت ورود بیش از 41 هزار دانشجومعلم و مهارت آموز ماده 28 به دانشگاه فرهنگیان از اول مهرماه سال جاری و بالطبع/بالتّبَع، نظر به محدودیت امکانات و منابع مالی دانشگاه امید است از همه ظرفیت های سامانه های موجود در دانشگاه به منظور ساماندهی و رونق بخشی به وضعیتِ تغذیه دانشجومعلمان در سطوح مختلف خدمات غذایی در پردیس ها و مراکز تابعه و در راستای بسط و توسعه دولت الکترونیک و ایجاد زیرساخت های فناوری اطلاعات در زمینه مدیریت امور دانشجویی، بهره برداری دقیق و بهینه صورت گیرد.

در ادامه، حاضران این نشست در خصوص دستورات جلسه شامل؛ 1- Demo فرآیند عملیاتی سازیِ پروژه و بررسی وضعیت موجود 2- مانیتورینگ متمرکز سامانه(کنترل و مدیریت همه سیستم ها در همه استان ها از طریق سرور مرکزی مستقر در سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان) 3- ترسیم مسیر انجام فعالیت ها و روند تداوم خدمات 4- تعیین قیمت تمام شده و به روزشده ی خرید بخش سخت افزاری سامانه و 5- تعیین زمان برگزاری دوره مجازی جهت آموزش کاربران سامانه(از طریق ویدیوکنفرانس)، به بحث و تبادل نظر پرداختند.

مطابق پیشنهاد آقای آصف الدوله، مدیر هوشمندسازی دانشگاه مقرر شد، در کوتاه ترین زمان ممکن و مطابق جدول زمان بندی شده، 98 سِرور لوکال مربوط به 98 پردیس و مرکز تابعه دانشگاه فرهنگیان، به صورت آنلاین با سِرور مرکزی مستقر در سازمان مرکزی دانشگاه Link شوند و آیتم های مد نظر دانشگاه به وسیله مدیر کل اداره کل امور دانشجویی به صورت برخط  رصد شود.