با حضور نمایندگان حوزه های مختلف و صاحب نظران حوزه رسانه برگزار شد:
جلسه هماهنگی در خصوص معرفی دانشگاه در ایام انتخاب رشته داوطلبان ورود به دانشگاه ها
جلسه هم اندیشی پیرامون پیش بینی برنامه های ویژه معرفی دانشگاه در ایام انتخاب رشته صبح امروز در دفتر مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی برگزار شد.
دراین جلسه که با حضور دکتر محمدی مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی، دکترعرب مدیر کل مشاوره، کاوه معاون اطلاع رسانی و روابط عمومی و نمایندگان حوزه های مختلف دانشگاه که در حوزه رسانه صاحب ایده بودند (همچون فرهنگی، دانشجویی، نظارت و ...)برگزار شد، دو طرح مختلف ارائه شده جهت تولید کلیپ و تیزر معرفی دانشگاه با حضور دو نفر از صاحبنظران و تولید کنندگان آثار رسانه ای بررسی شد.
در این جلسه مصوب شد تا پایان هفته اول مرداد کلیپ معرفی دانشگاه فرهنگیان به مدت 5 دقیقه با محتوای بررسی تاریخچه، اهداف و برنامه ها، فعالیت ها و افتخارات و دستاوردهای دانشگاه با پیگیری تیم رسانه ای حاضر تهیه شود.
همچنین دیگر راه های تبلیغات در راستای معرفی دانشگاه در ایام انتخاب رشته داوطلبان ورود به دانشگاه ها جهت جذب استعدادهای برتر برای ورود به حرفه معلمی بررسی و مواردی احصا شد که برخی از آنها به شرح ذیل اعلام میگردد:
تعامل با صدا و سیمای استانی جهت شرکت در برنامه های مختلف رادیویی و تلوزیونی و معرفی دانشگاه فرهنگیان توسط مدیران استانی و مدیران پردیس ها و مراکز.
برپایی نشست خبری با حضور خبرنگاران خبرگزاری ها، نشریات و ...و معرفی ماموریت و مزایای دانشگاه فرهنگیان.
پخش تیزر معرفی دانشگاه در صدا و سیمای مرکزی و استانها.
تعامل با ائمه جماعات و استفاده از ظرفیت خطبه های پیش از نماز جمعه.
طراحی ،تولید و چاپ و توزیع بنر، بروشور و پوسترهای اطلاع رسانی در فضاهای مختلف فیزیکی و مجازی.
تعامل با ادارات کل آموزش و پرورش و استانداری جهت نصب بنر، پوستر و استند.
طراحی و چاپ پوستر و بنرهای اطلاع رسانی در رسانه های مختلف سراسری و محلی.
تعامل با شهرداری و نصب بنر و بهره گیری از بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهر.
استفاده از ظرفیت دانشجومعلمان نخبه و موفق فعلی جهت معرفی دانشگاه در قالب میز خدمت و اطلاع رسانی.
پخش کلیپ معرفی دانشگاه در جلسات مختلف و ...
در پایان مقرر شد موارد مذکور طی نامه ای جهت تسریع در اقدام به مدیریت های استانی اعلام و ابلاغ گردد.