بررسی چالش ها و طرح های توسعه دانشگاه فرهنگیان:

در جلسه ی شورای هماهنگی دانشگاه های استان مرکزی

جلسه ی شورای هماهنگی دانشگاه های استان مرکزی، با حضور مقیمی، استاندار و معاونان برنامه ریزی، سیاسی و امنیتی وی و مسؤولان دانشگاه های استان در استانداری اراک و با موضوع معرفی مشکلات، چالش ها و طرح های توسعه ی پردیس های دانشگاه فرهنگیان، تشکیل شد.

در این جلسه، کمالی نهاد، سرپرست پردیس شهید باهنر، با اشاره به پیشینه، اهداف، اهمیت و مأموریت های دانشگاه فرهنگیان،  به تشریح طرح های توسعه ی این دانشگاه در سطح استان پرداخت.

وی، در ادامه، در خصوص طرح های کوتاه و بلند مدت پردیس شهید باهنر،  به بیان توضیحاتی پرداخت.

مقیمی، استاندار اراک و رییس شورای هماهنگی دانشگاه های استان نیز، ضمن سخنانی، با تأکید بر تقویت و توسعه دانشگاه فرهنگیان،  اداره کل راه و شهر سازی استان را مکلف به تأمین زمین به مساحت حداقل 50000 متر در مناطق مورد نیاز پردیس شهیدباهنر اراک نمود و هر یک از معاونان استاندار و دیگر رؤسای دانشگاه های استان، طرح، دیدگاه ها و نظرات خود را در مورد دانشگاه فرهنگیان بیان کردند.

شایان ذکر است، تأمین و اختصاص زمین جهت ساخت پردیس شهیدباهنراراک به میزان حداقل 50000 متر توسط اداره کل راه و شهر سازی استان و نیز، همکاری سایر دانشگاه ها و نهادهای ذیربط برای تأمین نیازمندی ها و تقویت پردیس، از جمله مصوبات این جلسه بود.


نظرات کاربران