Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:



Chrome 76+ | Firefox 69+

نشست مجازی اداره کل خدمات آموزشی دانشگاه فرهنگیان در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید

نشست مجازی اداره کل خدمات آموزشی دانشگاه فرهنگیان در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و به منظور فراهم آمدن تمهیدات لازم و پاسخگویی به پرسش ها و ابهامات آموزشی در زمینه ثبت نام پذیرفته شدگان جدیدالورود مقاطع کارشناسی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته وکارشناسی ارشد ناپیوسته و دانش آموختگی دانشجو معلمان ورودی 1393 و با حضور معاونان محترم آموزشی، پژوهشی و فرهنگی مدیریت امور استانی، پردیسها و واحدهای تابعه و آقای قدیم خانی، نماینده مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوی اطلاعات وزارت آموزش و پرورش،  دکتر سمیعی، مدیرکل خدمات آموزشی،  دکتر غنی زاده، معاون مدیرکل خدمات آموزشی و روسا و کارشناسان این اداره در روز دوشنبه 1397/06/18 در سالن استاد شریعتمداری سازمان مرکزی تشکیل شد.  

در ابتدای این جلسه دکتر غنی زاده،  ضمن خوش آمدگویی موارد کلی ثبت نام و دانش اموختگی را بیان کردند. در ادامه قدیم خانی به توضیح موارد زیر برای توجیه پاره ای از ابهامات پردیس ها در خصوص دستورالعمل ثبت نام دانشجویان پذیرفته شده کارشناسی پیوسته، ناپیوسته و کارشناسی ارشد پرداختند. در این روند ایشان به اهمیت مواردی چون: بررسی دقیق یکسان بودن اصل مدارک هویتی و عکس فرد داوطلب با مراجعه کننده برای ثبت نام، بررسی نمرات اخذ شده داوطلبان در کارنامه و لزوم ارائه دروس پیش نیاز برای پذیرفته شدگان با نمرات ناکافی و... اشاره کردند. همچنین توضیحاتی را در خصوص قبولی مشروط پذیرفته شدگان، ارسال پرونده های مصاحبه شدگان با مناطق خدمتی پذیرفته شدگان و رعایت شرط اصلی داشتن سه سال سابقه خدمت آموزشی یا اداری برای پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد ارائه دادند.

در ادامه آقای جانی، مدیر سامانه گلستان، در زمینه ثبت نام و انتخاب واحد توضیحاتی را بیان کردند. جلسه با پرسش و پاسخ پردیسها و کارشناسان محترم پایان یافت.