به همت معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی برگزار شد:

جلسه تقدیر از اقدامات انجام شده پیرامون معرفی دانشگاه فرهنگیان در ایام انتخاب رشته

طی جلسه ای با حضور دکتر خنیفر رییس دانشگاه فرهنگیان از همراهی و زحمات مسئولان صدا و سیما، آموزش و پرورش و سازمان سنجش کشور و همکاران ستادی و معاونت های مختلف دانشگاه فرهنگیان در خصوص معرفی دانشگاه فرهنگیان در ایام انتخاب رشته داوطلبان کنکور سراسری  قدردانی شد.

 در این جلسه دکتر روشندل معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، ضمن تقدیر از تلاش و همت جمعی همکاران در به ثمر نشستن پذیرش حداکثری دانشجومعلمان سال 97 در دانشگاه فرهنگیان، حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)  در دانشگاه و تاکیدات معظم له پیرامون اهمیت تربیت معلم را نقطه عطف و راهنمای عملی برای  تحقق  افزایش پذیرش دانشجومعلم دانست.

وی با بیان اینکه همواره هدف رییس دانشگاه، بازگشت تربیت معلم به ریل اصلی خود بوده، به جلسات برگزار شده با مرکز نیروی انسانی آموزش و پرورش و سازمان امور استخدامی کشور برای پذیرش 25 هزار دانشجومعلم در سال جدید اشاره کرد.

دکتر روشندل در ادامه به انجام مصاحبه 31 هزار داوطلب در پردیس و مراکز دانشگاه فرهنگیان و پذیرش قریب به 19 هزار دانشجو معلم اشاره و اظهار کرد: برای نهایی کردن مابقی ردیف های استخدامی مشغول رایزنی از طریق فراخوان تکمیل ظرفیت هستیم.

وی با بیان اینکه برای داشتن جامعه توسعه یافته باید معلمان خلاق و رشد یافته داشته باشیم، ابراز امیدواری کرد: هر سال استقبال رتبه ها و استعدادهای برتر به سمت تعلیم و تربیت افزایش یابد.

معاون آموزشی دانشگاه، افزایش پذیرش و تربیت معلم از طریق دوره 4 ساله را احیای نظام تعلیم و تربیت کشور برشمرد و بر تربیت معلم حرفه ای تاکید کرد.

دکتر علی نژاد معاون دانشجویی نیز ضمن تقدیر از اهتمام همکاران در معرفی دانشگاه، بر آمادگی همه جانبه در حمایت و خدمت در عرصه تربیت معلم تاکید کرد.

وی بر برنامه ریزی در راستای بهسازی سراهای دانشجویی، و تخصیص بودجه در این خصوص  برای استقبال از نو دانشجومعلمان تاکید کرد.

وی به همراهی معاونت دانشجویی در انجام مصاحبه پذیرفته شدگان و به ثمر سیدن این رویداد عظیم اشاره کرد.

در پایان با اهداء تقدیرنامه از تلاش های همکاران در خصوص تبلیغ و معرفی دانشگاه فرهنگیان و جذب و پذیرش دانشجومعلمان با حضور سوی رییس دانشگاه تجلیل شد.


نظرات کاربران