مدیرکل امور مالی دانشگاه فرهنگیان در مشهد عنوان کرد:

عاملان مالی انسان هایی پرکار، کم توقع و بی حاشیه اند

مرتضی چناری مدیر کل امور مالی دانشگاه فرهنگیان کشور، در جمع عاملان مالی دانشگاه فرهنگیان آنان را انسان هایی پرکار، کم توقع و بدون حاشیه توصیف کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی، دکتر مرتضی چناری در آیین افتتاحیه دوره آموزشی و هم اندیشی عاملان مالی دانشگاه های فرهنگیان سراسر کشور، که صبح امروز سه شنبه 24 مهر 97، برگزار شد، با بیان این مطلب گفت: سال مالی 96 با تلاش عاملان مالی و حسابداران سال خوبی بود افزود: شما سال 96 را خیلی خوب اداره و مدیریت کردید.
مدیر کل امور مالی دانشگاه فرهنگیان با اشاره به کمبود نیروی متخصص در حوزه مالی، گفت: از ابتدای تأسیس تربیت معلم هر مرکز دارای یک عامل مالی و یک امین اموال بوده است و این امر تاکنون ادامه دارد.

وی ابراز امیدواری کرد: با همکاری مسئولان این معضل در آینده مرتفع شود.
دکتر چناری با اشاره به ایام عزاداری امام حسین(ع)، گفت: ما فقط در ماه محرم سوگوار امام حسین(ع) نیستیم بلکه در همه ایام عمر و تا ابد در عزای این مصیبت باقی خواهیم ماند.
چناری با بیان این که محرم دو چهره و دو جلوه دارد، گفت: جلوه ظاهری محرم، جنگ و شمشیر و ستمی است که بر آل الله رفته است.

وی با بیان اینکه جلوة دیگر این واقعه رابطة مرید و مرادی بین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و حضرت حق است، تصریح کرد: اگر گریه بر مصیبت کربلا با درک و معرفت و شناخت همراه و توأم باشد، ارزشی والا و مضاعف خواهد داشت.
چناری توحید را به معنای قبول ولایت اولیای الهی دانست و گفت از این منظر کسی موحد است که ولایت اولیای الهی را نیز بپذیرد.


نظرات کاربران