دکتر محمدی:همه ی مسولین نظام تعلیم و تربیت در تلاشند تربیت معلم را به روزهای خوب خود برسانند

پرسنل دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی از پردیس های شهید باهنر (برادران ) و امام سجاد (ع) خواهران در ادامه برنامه حضور دکتر محمدی معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه فرهنگیان با ایشان دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار دکتر مهدی زاده با ابراز خرسندی از حضور مدیر کل حوزه ریاست و معاون فرهنگی و اجتماعی در خراسان جنوبی و حضور در مراسم  کنگره ملی 2000 شهید استان خراسان جنوبی که در صبح روز شنبه 21/7/97 با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری آغاز شد سخنان خود را آغاز کرد و با بیان اینکه حضور مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان امید را در دل ها زنده کرد افزود از تلاش های دکتر خنبفر در راستای جذب دانشجو معلم تقدیر و تشکر می شود.

سرپرست مدیریت امور پردیس های استان با گزارشی از نسبت دانشجو به پرسنل در دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی گفت: جذب دانشجویان با رتبه های ممتاز انتظارات را بالا می برد و تلاش بیشتری در جهت پیشرفت و بهبود می طلبد.

دکتر محمدی نیز در ادامه مراسم پس از سلام و دردود به روان پاک شهدا و امام شهدا با اشاره به مراسم کنگره 2000 شهید با یاداوری دستاورد بزرگ شهیدان انقلاب اسلامی که امنیت و آرامش کنونی است گفت: به برکت حضور رهبر معظم انقلاب پرچم احیای دانشگاه فرهنگیان برافراشته شد و همه ی مسولین نظام نعلیم و تربیت در تلاشند تربیت معلم را به روزهای خوب خود برسانند.

معاون فرهنگی اجتماعی و مدیر کل حوزه ریاست همچنین گفت: برای افزایش پذیرش دانشجو برنامه مفصلی در حال تهیه و تدارک می باشد.

ادامه مراسم با معرفی همکاران و طرح موضوعاتشان مواردی مطرح گردید که به صورت خلاصه در موضوع تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی و اهمیت ویژه  به مراکز مشاوره و همچنین توجه بیشتر به امور رفاهی نظیر برنامه ریزی بهتر در تعطیلات تابستانی و مرخصی آن و همچنین برخی مشکلات حوزه سرپرستان شبانه روزی که دکتر محمدی پس از پایان صحبت های همکاران در پاسخ به سوالات همکاران با بیان اینکه هیات رئیسه دانشگاه به دنبال حل مشکلات نیروهای قراردادی است از همکاران تقدیر و تشکر گردید و جلسه با صلوات بر محمد و آل محمد پایان یافت.


نظرات کاربران