سرپرست امور پردیس های استان تهران دانشگاه فرهنگیان تاکید کرد:

سلامت دانشگاه فرهنگیان مدیون مسئولان حراست است

دکتر انصاری راد، سرپرست امور پردیس های استان تهران دانشگاه فرهنگیان، در اولین نشست مسئولین حراست امور پردیس های استانی دانشگاه فرهنگیان،  ضمن عرض خیر مقدم، به رویدادهای تاریخی در پردیس نسیبه تهران در 19 اردیبهشت و میزبانی مقام عظمای ولایت اشاره کرد و گفت: با حضور معظم له حمایت های همه جانبه مادی و معنوی از دانشگاه فرهنگیان، علی الخصوص استان تهران آغاز شد. پذیرش 24 هزار دانشجوی پیوسته، 17 هزار دانشجوی مهارت آموز از جمله این برکات بود.

وی افزود: الحمدلله با تفاهم نامه های که با نهادهای برون سازمانی بعد از حضور دکتر خنیفر رییس دانشگاه فرهنگیان منعقد شده، گام‎هایی اساسی برای پیشرفت و توسعه این دانشگاه برداشته شده است.

سرپرست امور پردیس های تهران دانشگاه فرهنگیان یادآور شد: سلامت دانشگاه فرهنگیان به شما عزیزان در حراست برمی گردد، شما به عنوان چشمان تیزبین و بینای مدیران دانشگاه هستید، مدیران استانی، نیاز زیادی به شما دارند.

دکتر انصاری راد اظهار کرد: چشم مدیر بودن و در کنار مدیر قرار گرفتن مسئله مهمی است. ما شما را سربازان گمنام امام زمان(عج)تلقی می کنیم. امیدواریم با مشورت یکدیگر آفت ها و مشکلات را شناسایی و با تعامل و گفت وگو بتوانیم نسبت به جلوگیری از مشکلات اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه کمک کنید نیروهای شایسته به کار گرفته شوند، افزود: بنده مسئولان حراست را در درجه اول به عنوان مشاوران حوزه مدیریتی تلقی می کنم که بایستی مدیر را در هر حال و در هر زمینه ای کمک کنند مثلا در تشخیص اینکه چه نیرویی شایسته است؛ بنابراین شایسته سالاری در حوزه استان به شما مربوط است.

سرپرست امور پردیس های استان تهران ادامه داد: اگر در سازمان خودمان به دنبال شایسته سالاری رفتیم، عدالت محوری را برقرار می کنیم و کارکنان دقت می کنند فردی که در جایگاهی قرار می گیرد براساس لیاقت و شایستگی است و درک می کنند عدالت برقرار شده و با رضایتمندی کار خود را دنبال می کند. رضایتمندی فقط برای کارکنان ما نیست. ما ارباب رجوع های بسیاری داریم که به ما مراجعه می کنند و رئیس استان می تواند در رضایتمندی ارباب رجوع به سازمان کمک کند و سازمان را از نظر وظایف و نگرش های اجتماعی ارتقاء دهد.

 


نظرات کاربران