معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان:

مخاطب شناسی در تولید محتوای خبرنامه بالندگی حرفه ای دانشگاه فرهنگیان ضروری است

 

به گزارش روابط عمومی معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان، دکتر کچوئیان در جمع سردبیران خبرنامه بالندگی دانشگاه، مدیریت در فرایند تحریر این خبرنامه را توام با تدبیر، همکاری و هم افزایی در راستای توسعه حرفه ای اعضای هیات علمی دانشگاه دانست و گفت: ماموریت ما در این معاونت توجه به کیفیت به معنای واقعی کلمه است.

کچوئیان با تاکید بر کیفی سازی حوزه های فرهنگی، آموزشی کشور تصریح کرد: امروز باید به کیفیت پرداخت نه به بودن به هر قیمت، کیفیت باید برهمه ارکان و زوایای زندگی ما سایه اندازد.

این مقام مسئول با نفی کیفیت به عنوان یک ویژگی تجملاتی افزود: کیفیت به عنوان نیاز بنیادی یک جامعه برای تولید کننده و مصرف کننده به یک اندازه برخوردار از اهمیت است.

عضو هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان، در خصوص نگاه مشترک متخصصان نظارت و ارزیابی به امور کیفی از سه ویژگی مشترک متخصصان سخن گفت و اظهار داشت: از نظر این متخصصان کیفیت در امور، عملکرد دقیق، حداقل تغییرات و کمترین هزینه را به همراه دارد.

کچوئیان، از تولید خبرنامه بالندگی دانشگاه به عنوان یک مجله تخصصی یاد کرد و گفت: این خبرنامه با خود یک هدف بسیار اساسی و بنیادی به نام توسعه حرفه ای اعضای هیات علمی دانشگاه به همراه دارد.

سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت، با تاکید بر نگاه آرمان گرایانه رئیس دانشگاه و مقام عالی وزارت بر تربیت معلمان قیمتی در جامعه تصریح کرد: اصلی ترین و مهم ترین نقش در مراکز و پردیس های استان از آن اساتید است.

استاد دانشگاه ادامه داد:  فردی که به عنوان استاد برای انتقال مفاهیم به دانشجو در کلاس درس حاضر می شود انتظار می رود با نگاهی جدید و متفاوت با دهه شصت و هفتاد ضمن برقراری ارتباط موثر با دانشجو برابر با پیشرفت های جدید فناوری، کلاس درس را مدیریت کند.

کچوئیان با تاکید بر بالندگی اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه فرهنگیان، پژوهش، تحقیق و انجام کارهای مطالعاتی را لازمه توانمندی بیش از پیش اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه اعلام و اظهار داشت: خط توقف و پایانی برای امر آموزش نیست.

وی از تولید و نشر خبرنامه بالندگی به عنوان یکی از مهم ترین ابزار این توانمندی یاد کرد و گفت: بهره مندی از تجربیات و تحلیل عناوین و موضوعات جدید آموزشی بستری مهم برای اشتراک گذاری دستاوردهای تجربی و علمی اساتید به شمار می رود. 

سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت، خطاب به سردبیران خبرنامه بالندگی حرفه ای، عناوین و موضوعات جدید فهرست شده برای تولید این مجله تخصصی را با نگاهی فرا آموزش معرفی و خاطر نشان کرد: درج مطالب مبتنی بر واقعیات دنیای موجود، متناسب با دانشجوی امروز و همخوان با مراکز و پردیس های حاضر لازم و ضروری است.

کچوئیان در پایان، مخاطب شناسی در تولید محتوای خبرنامه بالندگی حرفه ای را از اهم موارد برشمرد و اظهار داشت: محتوای خبرنامه های بالندگی حرفه ای دانشگاه فرهنگیان باید انتظارات مخاطبان را برآورده سازد.


نظرات کاربران